31.05.2016 / 12:06
StoryEditor

Aplikacja zamiast kolejnej karty w portfelu

Coraz powszechniejsze jest zastępowanie kart lojalnościowych odpowiednimi aplikacjami w smartfonie. (fot. materiały prasowe)
Nie od dziś wiadomo, że utrzymanie klienta kosztuje mniej niż pozyskanie nowego. Dzięki mobilnym aplikacjom lojalnościowym można to robić efektywniej, szybciej i taniej.

Współczesny konsument lubi wygodnie robić zakupy. Ale nie chce mieć w portfelu dodatkowych kart, bez których nie można skorzystać z programu lojalnościowego. Dlatego coraz powsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 15:53
StoryEditor
Branża mięsna nie traci czasu. Dzień po zaprzysiężeniu nowa ministra zdrowia musi się zmierzyć ze "stanowczym sprzeciwem" producentów

Jolanta Sobierańska-Grenda zaledwie w czwartek 24 lipca została oficjalnie powołana na stanowisko ministry zdrowia, a już następnego dnia lobbyści z branży mięsnej wystosowali "stanowczy sprzeciw" wobec projektowanego przez jej poprzedniczkę rozporządzenia dotyczącego zasad żywienia zbiorowego i sprzedaży posiłków w jednostkach systemu oświaty. Producenci protestują przeciwko planom ograniczenia spożycia mięsa w stołówkach oraz "pośredniego zakazu sprzedaży tradycyjnych kanapek z wyrobami wędliniarskimi w sklepikach szkolnych, przez przekroczenie limitu soli", które mają być zastąpione m.in. produktami z nasion roślin strączkowych.

Nic o nas bez nas

"Jesteśmy zbulwersowani faktem, że branża mięsna nie została poinformowana ani włączona w proces konsultacji publicznych dotyczących przedmiotowego projektu" ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:02
StoryEditor
Jak Labubu podbiła świat? Chińska zabawka zawładnęła rynkiem i mediami społecznościowymi
Labubu – chińska maskotka, która podbiła świat. Fenomen 2025 roku (fot. Shutterstock)

Z charakterystycznym uśmiechem i spiczastymi uszami, Labubu stało się jedną z najczęściej komentowanych i najchętniej kupowanych zabawek początku 2025 roku. Figurka, która rozpoczęła swoją popularność w Chinach, dziś jest globalnym fenomenem, który rozlał się po całym internecie i świecie mody. Jak wygląda prawdziwa skala tego trendu?

Zabawka zaprojektowana przez artystę z Hongkongu, Kasinga Lunga, i wyprodukowana przez firmę Pop Mart, stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych gadżetów kolekcjonerskich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 10:39