08.02.2019 / 11:21
StoryEditor

Auchan wdraża aplikację mobliną z płatnościami autoryzowanymi odciskiem palca

(fot. Pixabay CC0)
Należący do Auchan Oney Bank, wraz z fin-techem Wirecard wdroży aplikację mobilną, która pozwala autoryzować transakcje biometrycznie, za pomocą skanu odcisku palca. Innowacja w pierwszej kolejności wprowadzona zostanie w Rumunii, gdzie sieć ma ponad 30 placówek. Planowane są wdrożenia w kolejnych krajach. Oney Bank chce też udostępniać technologię innym detalistom.

Wirecard, działająca globalnie firma, zajmująca się techologiami finansowymi, współpracuje z Oney Bank przy wdrożeniu Well.com, nowatorskiej aplikacji mobilnej, która umożliwia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 10:20
StoryEditor
Allegro razem z Żabką szachuje InPost! Sklepy convenience dołączają do Allegro Delivery
Sklep sieci Żabka (fot. mat. prasowe)

Sklepy Żabki dołączyły właśnie do Allegro Delivery, czyli sieci punktów odbioru paczek mającej być przeciwwagą dla InPostu i jego paczkomatów. Największy marketplace w Polsce chwali się, że dzięki wpięciu ponad 11,6 tys. sklepów Żabki do systemu - poprzez współpracę z DHL - cała ogólnopolska sieć punktów odbioru Allegro Delivery będzie liczyć aż 45 tys. lokalizacji.

Allegro Delivery to, jak tłumaczy właciciel marketplace‘u, "nowatorska sieć partnerska oparta na współpracy z wieloma niezależnymi operatorami logistycznymi, dostępna w jednej a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 09:13
StoryEditor
Shrinkflacja Milki wzbudza duże kontrowersje. Mondelez z "nagrodą" dla najbardziej mylącego produktu roku
Shrinkflacja Milki: kontrowersje wokół zmian opakowania i ceny czekolady (fot. Shutterstock)

Zmniejszona gramatura przy wyższej cenie staje się coraz częstszym zjawiskiem na rynku spożywczym. W Niemczech organizacja Foodwatch postanowiła wyróżnić producenta czekolady Milka w sposób, który nie pozostawia złudzeń co do ich oceny tej praktyki. Co dokładnie skłoniło konsumentów do przyznania tej nagrody?

Shrinkflacja, czyli redukcja ilości produktu przy równoczesnym utrzymaniu lub podniesieniu ceny, nie jest w Niemczech zjawiskiem nowym. Jednak to, co spotkało markę Milka, prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 01:11