24.03.2017 / 13:20
StoryEditor

Carrefour chce, żeby klienci dostarczali zakupy innym klientom

Michał Malanowski, dyrektor działu informatyki w Carrefour Polska twierdzi, że collaborative economyw ruszy w II kwartale tego roku (fot. materiały prasowe)
Collaborative economy – pod taką, póki co roboczą nazwą, Carrefour Polska zaprezentował rewolucyjny pomysł na rozkręcenie internetowego handlu. Rzecz w tym, aby produkty zamawiane online dostarczali klientom inni klienci, robiący zakupy w tradycyjnych sklepach francuskiej sieci.

Dzięki collaborative economy klienci będą mogli np. zlecić zrobienie i dostarczenie zakupów, dzieląc się listami produktów za pośrednictwem portalu eCarrefour.pl oraz aplikacji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 08:00
StoryEditor
Na konwencji PiS napiętnowano sieci handlowe i koncerny spożywcze niszczące polskich rolników

Podczas Konwencji Programowej Prawa i Sprawiedliwości "Myśląc Polska", odbywającej się właśnie Katowicach, przedstawiono pakiet reform mających na celu ochronę suwerenności i opłacalności polskiego rolnictwa. Autorami diagnozy oraz propozycji działań są Anna Gembicka i Jarosław Sachajko.

Kluczową inicjatywą mającą na celu obronę gospodarstw rodzinnych przed dominacją wielkich sieci handlowych i koncernów przetwórczych jest projekt tzw. „ustawy hiszpańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:06
StoryEditor
Rozwój rynku marek własnych w Polsce. Trendy które napędzają zmiany private label
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rynek marek własnych (private label) w Polsce przechodzi istotną metamorfozę i w ostatnich latach zyskują na znaczeniu, czy ten trend się utrzyma. O tym i wielu innych problemach związanych z rynkiem private label będą dyskutować uczestnicy targów Future Private Label Expo 2025, które odbędą się w dniach 22-23 października w Kielcach.

Wartość segmentu marek własnych w kategorii produktów szybkozbywalnych (FMCG) osiągnęła już poziom około 63 mld zł (przy wartości całego rynku FMCG ok. 271 mld zł) - według rapo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 07:10