25.05.2017 / 13:31
StoryEditor

Inteligentne meble sklepowe pomagają w zwiększaniu sprzedaży

Inteligentne meble i urządzenia umożliwiają m.in. prowadzenie skuteczniejszych akcji marketingowych (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Półka, która kontroluje liczbę ustawionych na niej produktów i zgłasza konieczność uzupełnienia braków, to nie pieśń przyszłości, tylko rozwiązanie, które lada chwila pojawi się w sklepach. A to wierzchołek góry lodowej, jaką są inteligentne meble i urządzenia tworzone z myślą o handlu.

Wiele inteligentnych urządzeń tworzonych z myślą o handlu detalicznym zostało zaprezentowanych na targach EuroShop 2017. Były to jednak rozwiązania jednostkowe, jak np. metki RF...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2024 / 11:45
StoryEditor
Marek Bucior, prezes CEDC: Są wyraźne spadki sprzedaży, konsumenci sięgają po alkohol z nieznanych źródeł
Wódka (fot. Shutterstock)

- Pracujemy w branży o niskiej rentowności, więc każdy wzrost kosztów musi być przenoszony na podwyżki cen produktów - mówi Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Czy to, że konsumenci poszukują tańszych alternatyw w szarej strefie to oznaka, że wzrost cen alkoholu przekroczył już dla nich pewien próg bólu? 

Trudno to jednozna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 10:07
StoryEditor
Sieć restauracji Spartan zadebiutuje na polskim rynku. W ekspansji pomoże jej firma Nhood
Sieć restauracji Spartan planuje wejść do Polski

Rumuńska sieć restauracji Spartan, słynąca z dań inspirowanych kuchnią grecką, planuje międzynarodową ekspansję. Marka będąca konkurencją dla tradycyjnych fast foodów, zamierza podbić podniebienia Hiszpanów i Polaków. Z znalezieniu odpowiednich lokalizacji pomoże jej firma Nhood. - To dla nas niezwykle ważny krok w kierunku dalszej dywersyfikacji naszych usług - mówi Ada Walentek, Head of Market, Head of PAS w Nhood Services Poland.

Spartan to rumuńska sieć restauracji, będąca alternatywą dla tradycyjnych fast foodów. Marka słynie z dań inspirowanych kuchnią grecką. W tamtejszym menu znajdują się takie pozy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 00:40