28.09.2020 / 19:15
StoryEditor

Stokrotka ma już 115 kas samoobsługowych w swoich sklepach

Supermarket sieci Stokrotka w Zamościu (materiały własne)
Litewska firma zajmująca się rozwiązaniami dla handlu detalicznego dostarcza kasy samoobsługowe do sieci Stokrotka, będąca własnością litweskiej Maxima Grupe. Urządzenia stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów na skutek pandemii koronawirusa.

Według Juliusa Stulpinasa, szefa StrongPoint Technology, kasy samoobsługowe w Polsce zaczęły być popularne później niż na Litwie, ale zyskują na popularności, a rynek bardzo prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 16:02
StoryEditor
Żabka reaktywowała ofertę alkoholu przypominająca subskrypcję. Sieć broni się: "to nie abonament"!
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. Maciej Nowaczyk/mat. prasowe; zdjęcie ilustracyjne)

Do Żabki powróciła oferta, w ramach której klienci mogą od razu zapłacić za 24 piwa, a następnie odbierać je w sklepach w ciągu 20 dni od daty zakupu, np. po jednym piwie. Wywołało to oburzenie niektórych internautów, którzy zarzucają franczyzowej sieci przynajmniej przekroczenie niepisanej granicy w działaniach marketingowych. Sieć natychmiast ustosunkowała się do tych zarzutów.

Przypomnijmy, że już latem 2024 r. Żabka wprowadziła podobną ofertę, ochrzczoną w internecie mianem "piwonamentu", co nawiązywało do subskrypcji na kawę, nazywaną przez Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 14:08
StoryEditor
Grupa Muszkieterów jak Dino? W tym roku sieć Intermarche chce zadebiutować z nowym formatem sklepów [TYLKO U NAS]
Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, był gościem kongresu Retail Trends (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

Supermarkety Intermarche mają między 1,5 tys. a 2 tys. mkw. powierzchni. Sieć zakończyła właśnie prace nad nowym formatem, który będzie znacznie mniejszy i pozwoli jej wejść do miejsc, które do tej pory nie spełniały lokalowych wymogów Grupy.

Sieć Intermarche sporo waży w Grupie Muszkieterów w Polsce - generuje 60 proc. jej obrotów. Wraz z całym polskim oddziałem przeszła głęboką restrukturyzację i teraz - po wyjściu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:41