23.11.2021 / 16:08
StoryEditor

Adam Manikowski, Żabka Polska: W kanale convenience najważniejsze jest doświadczenie zakupowe. I technologia [WEBINAR WH]

Adam Manikowski dyrektor zarządzający Żabka Polska (Żabka Polska)
- W czasie pandemii klienci mają jeszcze mniej czasu na zakupy. W kanale convenience mówimy, że czas stał się nowa walutą. Klienci oczekują, że zakupy zrobią szybko i w bezpiecznym otoczeniu. Przeciętne zakupy – a Żabka oferuje o wiele więcej usług, jak odbieranie paczek, jedzenie i picie na wynos, opłacanie rachunków itp. – trwają do 100 sekund – mówił podczas debaty „Przyszłość sklepów convenience - bliżej klienta i jego potrzeb” Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska. Przekonywał także, że nie byłoby Żabki bez technologii.

Format Galaxy ze względu na swoją elastyczność pozwolił Żabce na otwieranie sklepów w miejscach, w których wcześniej było to niemożliwe. Adam Manikowski przypomniał także, że Ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 17:11
StoryEditor
Sieć Hebe ma się czym pochwalić. Skala i dynamika biznesu drogeryjnego budzi uznanie
Należąca do Grupy Jeronimo Martins, sieć sklepów drogeryjnych Hebe liczy już 350 sklepów, operator może pochwalić się także mocnymi wzrostami sprzedaży w I kw. br.

Sieć Hebe zwiększyła sprzedaż w walucie lokalnej o 28 proc., przy LFL na poziomie 18,2 proc. W euro Sprzedaż spółki wyniosła 130 mln euro, co oznacza wzrost o 39,2 proc. w porów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:03
StoryEditor
Wielkie problemy regionalnej sieci piekarni. Nie da się konkurować z dyskontami – mówią przedstawiciele firmy
Sieć piekarni Skalski w tarapatach - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)
Sieć piekarni i cukierni Skalski liczy obecnie 34 punkty, a przynajmniej tak wynika z danych umieszczonych na stronie internetowej firmy. Według dziennikarzy „Echa Dnia”, firma ma problem z wypłatą pensji w terminie i zamyka kolejne sklepy.

Piekarnie i cukiernie Skalski działają m.in. w Radomiu, Kielcach, Lublinie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ćmielowie, Busku Zdroju, Mielcu, Nowej Słupi, Opatowie, Sandomierzu, Stalo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. maj 2024 09:03