23.05.2023 / 13:29
StoryEditor

Agnieszka Barańska, Aldi: Marki własne są podstawą funkcjonowania naszej sieci. Planujemy wiele zmian [WYWIAD]

Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w sieci Aldi (fot. mat. pras.)
- W najbliższym czasie czeka nas w zakresie marek własnych bardzo dużo zmian, zarówno w obszarze opakowań, jak i samych produktów – zapowiada w rozmowie z serwisem wiadomoscihandowe.pl Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w sieci Aldi.

Jak Aldi definiuje kwestię budowania wartości dla klienta?

W centrum naszych działań strategicznych zawsze jest klient. Codziennie realizujemy różne przedsięwzięcia i inicjat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:49
StoryEditor
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
Eurocash chce pójść śladem Żabki? (fot. Eurocash)

Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy w Grupie Eurocash mówi o planach sieci w kontekście rozwoju oferty gastronomicznej i zaangażowania w sektor HoReCa.

Żabka redefiniuje segment gastronomiczny, stawiając na gotowe produkty do podgrzania w sklepach. Czy to kierunek, który Eurocash również rozważa?

Klucz do sukcesu w tego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2025 / 10:24
StoryEditor
Dostawca Dino i Auchan zainwestuje ze wsparciem NCBR miliony w rozwój innowacji

Frigo Logistics rozpoczyna nowy projekt we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Celem przedsięwzięcia jest opracowanie i wdrożenie technologii autonomicznej depaletyzacji towarów z wykorzystaniem zielonej energii i zaawansowanych rozwiązań cyfrowych. Inwestycja realizowana jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki w konkursie Ścieżka Smart.

Na rozwój przedsięwzięcia firma Frigo Logistics pozyskała dofinansowanie z Unii Europejskiej w wysokości prawie 4 mln zł. Całkowity koszt realizacji projektu wyniesie niemal 11 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2025 13:40