23.01.2023 / 09:35
StoryEditor

Anna Grabowska, Żabka: Kanał convenience jako jedyny na rynku nie traci częstotliwości wizyt

Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Ludzie zaczynają oszczędzać, szukają niższej ceny, rzadziej robią zakupy. Inne segmenty reagują na to, starając się na różne sposoby powiększać wartość średniego koszyka zakupowego. Natomiast Żabka operuje w kanale convenience, który jako jedyny na rynku nie traci częstotliwości wizyt, my swoimi działaniami budujemy tę częstotliwość - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.

Jakie trendy są aktualnie najważniejsze?

Nasza strategia jest spójna i kierunki strategiczne pozostają niezmienne. Oczywiście obserwujemy otoczenie makroekonomiczne, widzimy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.05.2024 / 09:19
StoryEditor
Sainsbury’s każe płacić dostawcom za coś, co do tej pory było darmowe. Producenci odmówili
Sklep Sainsbury‘s (fot. Sainsbury‘s)
Sainsbury‘s chce obciążyć dostawców kwotą do 400 tys. funtów za dostęp do danych o prognozach sprzedażowych. Wcześniej były one darmowe. Dostawcy płacić nie chcą.

O sprawie pisze portal The Grocer. Podkreśla, że dane o prognozowanej sprzedaży były do tej pory udostępniane bez opłat za pośrednictwem systemu Sainsbury’s Horizon. Teraz będzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2024 / 16:41
StoryEditor
Czy będzie ustawa franczyzowa? Poseł Maciej Konieczny pyta o to ministrę pracy
Od lewej: Magdalena Madzia, Agnieszka Dziemianowicz Bąk i Maciej Konieczny
Poseł Maciej Konieczny złożył interpelację do ministry pracy Agnieszki Dziemianowicz-Bąk w sprawie raportu SAiF dotyczącego konieczności uregulowania franczyzy w Polsce. Polityk pyta o powody wycofania z dalszych prac legislacyjnych projektu ustawy franczyzowej przygotowanej w poprzedniej kadencji Sejmu oraz o to, czy resort zamierza wznowić bądź zainicjować prace nad takim projektem.

Stowarzyszenie Ajentów i Franczyzobiorców SAIF złożyło w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwie Sprawiedliwości oraz do minister ds. równości opracowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 16:54