23.01.2023 / 09:35
StoryEditor

Anna Grabowska, Żabka: Kanał convenience jako jedyny na rynku nie traci częstotliwości wizyt

Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Ludzie zaczynają oszczędzać, szukają niższej ceny, rzadziej robią zakupy. Inne segmenty reagują na to, starając się na różne sposoby powiększać wartość średniego koszyka zakupowego. Natomiast Żabka operuje w kanale convenience, który jako jedyny na rynku nie traci częstotliwości wizyt, my swoimi działaniami budujemy tę częstotliwość - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.

Jakie trendy są aktualnie najważniejsze?

Nasza strategia jest spójna i kierunki strategiczne pozostają niezmienne. Oczywiście obserwujemy otoczenie makroekonomiczne, widzimy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 09:33
StoryEditor
Współpraca z marketplace’ami będzie bardziej przejrzysta. Nowa ustawa ma dać mniejszym przedsiębiorcom narzędzia do dochodzenia roszczeń
Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu zapewnienia stosowania przepisów unijnych poprawiających funkcjonowanie rynku wewnętrznego został wpisany do wykazu prac legislacyjnych (fot. Andrew Neel/Unsplash)
Resort rozwoju przygotował przepisy, które mają uregulować zasady współpracy mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich firm z platformami internetowymi. Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu zapewnienia stosowania przepisów unijnych poprawiających funkcjonowanie rynku wewnętrznego został wpisany do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów.

Jak wskazuje Ministerstwo, skutkiem wprowadzenia nowych przepisów będzie poprawa „środowiska prawnego i instytucjonalnego, w którym przedsiębiorcy dostarczają towary i świadczą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Carrefour chce zbudować przewagę konkurencyjną przez wdrożenie nowego systemu CRM
Hipermarket Carrefour (nito/Shutterstock.com)
Sieć Carrefour będzie poprawiać obsługę i wiedzę o klientach odwiedzających sklepy. Zrobi to dzięki wdrożeniu nowego systemu pozwalającego na zwiększanie efektywności wewnętrznych procesów obsługi klientów.

Globalna strategia sieci Carrefour zakłada transformację cyfrową spółki. Polska spółka francuskiego detalisty uruchomiła system CRM. Wdrożenie oprogramowania ma pozwolić poprawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 03:34