29.08.2023 / 13:42
StoryEditor

Anna Możejko, właścicielka piekarnio-cukierni bakeMAnia: W branży gastronomicznej o rentowności biznesu często decydują drobiazgi

Anna Możejko, właścicielka wrocławskiej piekarnio-cukerni bakeMAnia (fot. materiały prasowe)
Oszczędności szukamy na każdym polu, zaczynając od energii – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Anna Możejko, właścicielka wrocławskiej piekarnio-cukierni bakeMAnia. Oferowane przez nią wypieki nie należą do najtańszych (jest wśród nich m.in. chleb za 23 zł), mimo to firma działa nieprzerwanie od 2016 r. Jak jej się to udaje?

Coraz wyższe koszty prowadzenia działalności stanowią dziś wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy, ale podmiotom z branży piekarniczej szczególnie dotkliwie odczuwają wzrost cen no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 10:17
StoryEditor
Odkurzaczowy q-commerce. Uber dowiezie do klienta sprzęt elektroniczny z MediaMarkt w półtorej godziny, a nawet szybciej
Produkty z e-sklepu MediaMarkt trafią do klientów nawet w kilkadziesiąt minut (fot. mat. prasowe)

MediaMarkt i Uber Direct uruchamiają w Polsce usługę błyskawicznych dostaw elektroniki. Jak donosi "Rzeczpospolita", jesteśmy drugim rynkiem, na jakim przeprowadzono pilotaż tego rozwiązania.

W "Rzeczpospolitej" czytamy, że dostawy kurierskie sprzętu elektronicznego mają być realizowane w półtorej godziny, a podczas testów średni czas wynosił 59 minut. Jedną...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 12:07
StoryEditor
Thai Wok przejęła sieć Tuk Tuk i stworzył nowy koncept. Wiemy jakie są plany wykorzystania nowych marek
Nowy koncept Tuk Tuk w food hall (fot. materiały prasowe)

Sieć Thai Wok, znana i obecna w wielu strefach gastronomicznych polskich centów handlowych, przejęła warszawski koncept Tuk Tuk. Dyrektor zarządzający i współwłaściciel Thai Wok, Bartosz Brusikiewicz opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl jakie są plany na wykorzystanie nowo przejętej marki i poinformował o sworzeniu zupełnie nowego konceptu PHOme.

- Marki Tuk Tuk raczej nie trzeba przedstawiać Warszawiakom, była znana i lubiana już od 2013 roku. Gdy pojawiła się możliwość przejęcia marki, wykorzystaliśmy ją – powiedział p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00