05.04.2022 / 18:15
StoryEditor

Carrefour chce skracać łańcuchy dostaw. Tareck Ouaibi: W przypadku małych dostawców jesteśmy gotowi zrezygnować z naszych marż

Sklep Carrefour Bio wewnątrz hipermarketu Carrefour we Wrocławiu (Carrefour Polska)
Jesteśmy w stanie kooperować nawet z najmniejszymi gospodarstwami położonymi np. 2 km od naszego sklepu, które są w stanie produkować tylko na potrzeby jednego sklepu. Mamy dla nich bardzo proste umowy. Dzisiaj mali rolnicy boją się rozmawiać z dużymi sieciami handlowymi. Uważają, że są za mali i nie mają szansy na taką współpracę, a to nie prawda. Jeśli ktoś ma świetny jakościowo i świeży produkt, to mamy dla niego miejsce na półkach naszych sklepów – podkreśla w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Tareck Ouaibi, Dyrektor Generalny Carrefour Polska.

Jak wyglądają na najbliższe miesiące priorytety Carrefoura w obszarze asortymentowym?

Nasz główny cel to oczywiście transformacja żywieniowa. Będziemy jeszcze mocniej rozwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 13:13
StoryEditor
Chińczycy nakarmią polskie psy i koty. Karma dla zwierząt stanie się nowym filarem biznesu?
Animex wchodzi na rynek karmy dla zwierząt – nowy filar strategii Morliny Foods (fot. Shutterstock)

Wejście na rynek karmy dla zwierząt przez jednego z największych graczy branży mięsnej w Polsce może zmienić układ sił w segmencie pet food. Przejęcie Pupil Foods przez należący do chińskiego giganta WH Group Animex nie jest przypadkową, a dobrze przemyślaną decyzją strategiczną. Jakie cele przyświecają temu ruchowi i co firma planuje osiągnąć dzięki tej inwestycji?

Z tego artykułu dowiesz sie:

  • Co Animex chce osiągnąć na rynku pet food?
  • Wykorzystanie własnej produkcji
  • Pet food jako przyszły filar wzrostu Animex
  • Jakie zmiany prz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 17:54
StoryEditor
JD.com chce wprowadzać europejskie marki do Chin. Zapowiada “plan 10 mld wzrostu”
JD.com (fot. Sundry Photography/Shutterstock.com)

Chińska platforma chce wykorzystać wzrost zainteresowania międzynarodowymi produktami w Państwie Środka i wprowadzić do sprzedaży produkty europejskich dostawców. Gwarantuje im miliardowe przychody.

W związku z tym platforma ogłosiła “plan 10 mld wzrostu”. Ma on na celu wprowadzenie tysiąca nowych marek z zagranicy poprzez transgraniczny e-commerce w ciągu najbliższych trze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 09:44