11.01.2019 / 13:30
StoryEditor

Dobre prognozy dla rynku karmy

(fot. ŁR)
Kategoria jedzenia dla zwierząt ma wciąż ogromny potencjał. Ostatnie lata wiązały się z dużymi wzrostami. Producenci spodziewają się, że ten trend zostanie utrzymany.

Perspektywy rynku karmy dla zwierząt na 2019 rok są bardzo pozytywne. Wszystko wskazuje na to, że ta kategoria w bieżącym roku będzie się nadal dynamicznie rozwijać. Jak szacuje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2024 / 13:33
StoryEditor
Unilever zwiększa sprzedaż w Europie dzięki trendom na TikToku i stawia na self-care konsumenta
Sprzątanie domu coraz częściej postrzegane jest jako sposób na relaks/Fot. Unilever 

Rynek produktów home care przechodzi w Europie rewolucję dzięki oczekiwaniom najmłodszych konsumentów i… trendom na TikToku. Zmiana nawyków i potrzeb konsumentów stała się faktem. Teraz nie chodzi już tylko o zabijanie zarazków i usuwanie plam, ale coraz częściej też o self-care konsumenta.

Sposób, w jaki ludzie postrzegają czynności związane ze sprzątaniem domu i praniem, ulega zasadniczej zmianie. Nawyki konsumentów, szczególnie tych najmłodszych, ulegają zmianie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 13:11
StoryEditor
Patryk Sienkiewicz, CEO Food Bugs: Na świecie już ponad 2 miliardy ludzi od lat je owady i nikogo to nie dziwi [WYWIAD]
Patryk Sienkiewicz, Food Bugs (po lewej) (fot. Food Bugs)

– Naszą misją jest „odczarowanie” tej złej sławy i edukacja konsumentów o korzyściach płynących z zastosowania tego surowca w produktach spożywczych. Nie ukrywamy, że produkty wzbudzają ciekawość i świadomie docieramy do osób otwartych na nowości i niebojących się nowych wyzwań – mówi Patryk Sienkiewicz, CEO Food Bugs, firmy specjalizującej się w produkcji wyrobów z owadów.

Jak wygląda potencjał rozwoju rynku produktów z owadów? Jak wygląda stan obecny i jak wygląda perspektywa krótko-, średnio i długoterminowa?

Rynek produktów spożywczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:05