28.09.2020 / 12:15
StoryEditor

Doświadczenia z wiosny uodporniły sektor dystrybucyjny na pandemię [WYWIAD WIDEO]

Sektor dystrybucji FMCG jest lepiej niż wiosną przygotowany na ewentualny, gigantyczny pik sprzedażowy, który mógłby nastąpić przy okazji drugiej fali koronawirusa w Polsce - przekonują w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dominik Branny, prezes Makro Cash&Carry oraz Ewald Raben, prezes Grupy Raben.

- Marzec był świetnym przykładem tego, że pewne rzeczy są nieprzewidywalne. (...) Myślę, że nabyliśmy pewną odporność i, na podstawie tego doświadczenia, reakcja wyglądałaby ina...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 11:03
StoryEditor
Lidl otwiera supermarket na wsi, która liczy ok. 1000 mieszkańców. Nowa strategia ekspansji sieci
Lidl, sklep, wózek

Lidl kontynuuje ekspansję w Polsce, otwierając kolejne sklepy nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miejscowościach i na wsiach. Najnowszy przykład to otwarcie dyskontu w Zakręcie pod Warszawą, liczącym nieco ponad 1000 mieszkańców. Ta strategiczna zmiana pokazuje, że sieć dostrzega potencjał w lokalizacjach o mniejszej populacji, idąc śladem konkurentów takich jak Dino i Biedronka.

Nowy sklep Lidl w Zakręcie koło Warszawy

Już w czwartek, 26 czerwca br., Lidl Polska otworzy swój sklep przy ul. Trakt Brzeski 24 w Zakręcie. Wieś, położona niedaleko Warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 13:16
StoryEditor
Polska znaczy PUDO. Mamy najbardziej zagęszczoną sieć punktów odbioru w Europie
Na zdj. kurier GLS dostarczający paczkę do sklepu sieci Żabka (fot. Katarzyna Mamak)

Polska ma ponad 67 punktów odbioru OOH na każde 10 tys. mieszkańców. Niedaleko są Czesi, a całą reszta nawet się do nas nie zbliża.

Mówią o tym dane z raportu firmy Last Mile Experts "Out of home delivery in Europe 2025". W Polsce w 2024 roku na 10 tys. mieszkańców przypadało 67,3 punktów OOH, w Czechach ten...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 07:16