23.09.2016 / 10:12
StoryEditor

Duże inwestycje w zakładach Wosana

Zakład produkcyjny Wosana w Andrychowie (fot. mat.pras.)
Producent napojów Wosana mocno inwestuje w swoje zakłady produkcyjne. Powstają w nich nowe linie produkcyjne i pojawiają się nowoczesne maszyny. Działania wspomagające funkcjonowanie i pracę zakładu przeprowadzono w Andrychowie Damnicy i Turowie – donosi serwis InNews.pl.

Wosana od 25 lat produkuje napoje oraz wodę źródlaną „Mama i ja”. Produkcja odbywa się w trzech zakładach: w Andrychowie (siedziba główna), Turowie oraz Damnicy. W każdym z nich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 11:45
StoryEditor
Xtreme Fitness atakuje! Hyrox, SFD i Express - jak innowacje i partnerstwa zmieniają fitness w Polsce?
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS świętuje otwarcie pierwszego klubu w Warszawie

Rosnąca konkurencja w branży fitness napędza innowacje. Xtreme Fitness stawia na nowoczesne formaty treningowe, jak Hyrox – nazywany „CrossFitem 2.0”, strategiczne partnerstwa z markami premium (m.in. SFD), a także na nowy koncept osiedlowych klubów Express. Dzięki temu sieć nie tylko odpowiada na oczekiwania klientów w dużych miastach, ale też buduje przewagę w walce o coraz bardziej wymagającego konsumenta.

– Bardzo istotnym elementem jest konsekwentne podnoszenie jakości usług w klubach fitness. Silna konkurencja w dużych miastach mobilizuje nas do wprowadzania innowacji – i trakt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 00:05
StoryEditor
Aldi zanotował rekordową stratę w Polsce. Dyskonter planuje jednak przyspieszenie ekspansji i inwestycje w kasy samoobsługowe
Na zdj. sklep sieci Aldi Nord (fot. Tobias Arhelger/Shutterstock)

Aldi w 2024 roku odnotowało stratę netto na polskim rynku przekraczającą 518 milionów złotych. Mimo to, sieć planuje dynamiczną ekspansję, otwierając rekordową liczbę sklepów i inwestując w nowe technologie. Jakie plany ma niemiecki dyskonter dla polskiego rynku?

Aldi pod kreską – ponad 518 mln zł straty

Aldi w 2024 roku odnotowało znaczącą stratę netto w wysokości ponad 518 milionów zł. Ten wynik finansowy, choć na pierwszy rzut ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. październik 2025 08:20