28.09.2016 / 15:31
StoryEditor

Dyrektor PFPŻ: Producenci już zapłacili podatek handlowy

Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (fot. archiwum)
Zawsze niepokojące jest, kiedy politycy zaczynają za bardzo zajmować się gospodarką. Dla uczestników rynku zazwyczaj skutki tego typu działań są trudne i bolesne – ocenił Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ) na konferencji „Perspektywy i zagrożenia dla handlu nowoczesnego w Polsce” podczas Targów Polagra Food.

Zdaniem Gantnera, im mniej polityki w biznesie, tym lepiej. – Z polityką w biznesie jest trochę podobnie jak z zachowaniem ekosystemu w Parku Narodowym Yellowstone. Najpierw zab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 16:46
StoryEditor
Lokalizacje po Tesco wciąż gorące! Inwestor zainteresował się kompleksem handlowym
(fot. mat. prasowe)

Newgate Investment sfinalizowało transkację zakupu parku handlowego zlokalizowanego w Pile przy ulicy Bydgoskiej 135. To obiekt o powierzchni wynajmowalnej niemal 16 tys. mkw. Jest to dawna lokalizacja hipermarketu Tesco.

Obecnie znajdują się w tym miejscu m.in. Biedronka, Castorama, Pepco, RTV EURO AGD, Rossmann, Sinsay oraz apteka DOZ. 

Newgate poluje na kolejne nieruchomości

Jest to dru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 13:24
StoryEditor
Czy promocje na piwo w Dino są lepsze niż w Biedronce i Lidlu?
Czy promocje na piwo w Dino są lepsze niż w Biedronce i Lidlu? (fot. Shutterstock)

Majówka tuż za rogiem, a sieci handlowe ścigają się dużymi promocjami na piwo, zanim zostaną zakazane. Wśród graczy, takich jak Lidl czy Biedronka, pojawił się mocny konkurent – Dino – który również oferuje darmowe piwa w ramach wielopaków.

Sieć Dino nie pozostaje w tyle za największymi rywalami i prezentuje własną ofertę promocyjną na piwo z okazji długiego weekendu majowego. Klienci mogą liczyć na różne warianty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 10:27