06.03.2017 / 15:16
StoryEditor

Dyrektor ZM Wierzejki: Polskim markom sprzyja wzrost patriotyzmu konsumenckiego

Adam Zdanowski, dyrektor ds. eksportu w Zakładzie Mięsnym Wierzejki (fot. archiwum)
Budowa świadomości naszej marki u odbiorców ewoluowała w sposób naturalny, co wynika głównie z tego, że od początku postawiliśmy na handel tradycyjny. Mimo negatywnych prognoz, według których ten kanał sprzedaży miał być skazany na porażkę, nam wciąż udaje się w nim rozwijać. Cały czas wdrażamy na rynek nowe produkty i koncepty – powiedział na Adam Zdanowski, dyrektor ds. eksportu w Zakładzie Mięsnym Wierzejki w trakcie panelu dyskusyjnego „Przemysł mięsny – czas nowych wyzwań” na Kongresie Mięsnym 2017.

Budowa zaufania do ZM Wierzejki trwała przez wiele lat i miało na nią wpływ wiele czynników, w tym przede wszystkim: utrzymywanie wysokiej jakości produktów, odpowiednie kompet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 14:00
StoryEditor
Zmowa cenowa na rynku drogerii. Urząd antymonopolowy przeszukuje biura sieci i dostawców
Koszyk zakupowy w sklepie drogerii Kruidvat z Belgii

Belgijski Urząd ds. Konkurencji (BCA) przeprowadził przeszukania w kilku firmach, w tym w sieci drogerii Kruidvat. Organ podejrzewa, że między sieciami handlowymi a dostawcami produktów z kategorii higieny osobistej doszło do niedozwolonych porozumień cenowych.

BCA poinformował w komunikacie, że "urząd dysponuje informacjami wskazującymi na możliwe naruszenia". Przeszukania stanowią część szerszego dochodzenia dotyczącego belgijskiego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 12:35
StoryEditor
Rzeź w sieci dyskontów! Operator z problemami finansowymi zlikwiduje niemal 250 nierentownych sklepów!
Dyskont przemysłowo-spożywczy brytyjskiej sieci Poundland

Sieć Poundland, sprzedana przez Pepco za symboliczną kwotę firmie inwestycyjnej Gordon Brothers, zamierza zlikwidować ok. 250 nierentownych placówek i rozwiązuje umowy najmu nieruchomości. Spółka czeka na zatwierdzenie planu restrukturyzacji.

Pepco sprzedało sieć Poundland za symboliczną kwotę 1 funta brytyjskiego firmie inwestycyjnej Gordon Brothers, która obecnie rozpoczyna wdrażanie planu restrukturyzacji niere...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 03:26