14.01.2022 / 12:45
StoryEditor

Efi Dahan, PayPal: Covid nie stworzył e-commerce. Kto sobie z nim nie poradzi, wypadnie z rynku [WYWIAD]

Efi Dahan, PayPal (fot. PayPal)
– E-commerce to wielki biznes, ale ważne są szczegóły. Jeśli nie zrobisz wszystkiego perfekcyjnie, to wydasz jedynie pieniądze na marketing i zmarnujesz czas, ale nie zauważysz wzrostu przychodów oraz wolumenu sprzedaży – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Efi Dahan, dyrektor generalny PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i Izrael.

Covid spowodował, że handel…

…już wie, że nie tylko dobrze jest mieć narzędzia do sprzedawania online, ale teraz to konieczność. Oczekują tego konsumenci i staje się to glo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Michał Kokoszkiewicz
16.12.2025 / 18:28
StoryEditor
Komputronik poprawia wyniki i odbudowuje rentowność. Firma wychodzi na prostą?

Grupa Kapitałowa Komputronik raportuje, że zakończyła pierwsze półrocze roku obrotowego 2025/2026 z wyraźną poprawą kluczowych wyników finansowych i operacyjnych. Spółka notuje stabilny wzrost przychodów, znaczącą poprawę marż oraz powrót do dodatniego wyniku operacyjnego. Zarząd podkreśla, że osiągnięte rezultaty są efektem realizowanej strategii odbudowy i wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.

Komputronik wraca na ścieżkę wzrostu

W ostatnich miesiącach Komputronik obserwował stopniową poprawę warunków rynkowych, stabilizację popytu oraz rosnącą przewidywalność w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 16:20
StoryEditor
Ile kosztuje świąteczny koszyk? Co dzieje się z cenami żywności przed świętami?
(fot. Shutterstock)

Ceny produktów spożywczych potrafią budzić empocje konsumentów i branży detalicznej, a szczególnie w okreście śiwątecznym, kiedy konkretne produkty są niezbędne na sklepowych półkach. Masło, cukier, oleje, ryby i słodycze to pozycje, bez których trudno wyobrazić sobie świąteczny stół, a jednocześnie te najbardziej wrażliwe na zmiany rynkowe. Czy końcówka roku przyniesie zaskoczenia przy sklepowych półkach?

O tym przeczytasz w artykule:

  • Czy ceny masła spadną na święta?
  • Cena olejów roślinnych na święta
  • Cukier i słodycze na święta
  • Ceny ryb na Wigilię

Masło pozostaje jednym z najczęściej komentowanych produktów w kontekście świątecznych zakupów. Jak podkreśla Weronika Szymańska-Wrzos, starsza analityczka Sektora Food and Agro w Banku BNP Paribas, sytuacja podażowa jest obecnie stabilna. – We wrześniu b.r. krajowi producenci wyprodukowali 22,9 tys. ton. Jest to 2 proc. mniej niż w sierpniu, ale aż 21 proc. więcej niż we wrześniu 2024 – wskazuje ekspertka.

Jednocześnie produkcja w całym okresie od stycznia do września była wyższa "o 8 proc. względem okresu analogicznego w 2024 roku", a w ostatnich czterech miesiącach "przewyższała wolumeny z lat poprzednich, średnio o 18 proc. rok do roku". To ważne w kontekście sezonowego wzrostu popytu. Jak zaznacza analityczka, wraz ze świątecznym wzrostem popytu w ostatnim kwartale roku produkcja zazwyczaj utrzymuje tendencję wzrostową.

Czy ceny masła spadną na święta?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 11:00