12.12.2016 / 16:27
StoryEditor

Eurocash pracuje nad strategią rozwoju dla biznesu hurtowego

Jacek Owczarek, dyrektor finansowy i członek zarządu Grupy Eurocash. (materiały prasowe)
W III kw. br. w rentowność biznesu hurtowego Grupy Eurocash bardzo mocno uderzyła deflacja oraz kanibalizacja sprzedaży w segmencie cash & carry. Władze Grupy prowadzą obecnie strategiczną analizę otwarć w celu ograniczenia kanibalizacji w tym segmencie biznesu. Jak wynika z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl firma rozważa relokację lub zamknięcie niektórych hurtowni.

Sprzedaż LfL segmentu hurtowni cash & carry, działających w ramach grupy Eurocash spadła w III kw. o 3,6 proc., zaś narastająco o 2,9 proc. Największy wpływ na wyniki tej części...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 06:00
StoryEditor
Nie tylko rabaty i wizyty w sklepie: Przedstawiciel producenta jako strategiczny doradca dla sklepu

W świecie dynamicznie zmieniającego się handlu detalicznego, tradycyjna rola przedstawiciela producenta przestaje być wystarczająca. Dzisiejszy rynek wymaga od producentów znacznie więcej niż tylko wizyt w sklepach tradycyjnych, sprzedaży produktów czy ustawiania stand-ów – wymaga budowania wartości, edukowania detalistów i tworzenia wspólnych koncepcji rozwoju kategorii oraz biznesu sklepu

Zarządzający sklepami czy sieciami sklepów bardzo często są skupieni na działaniach operacyjnych, nie mając czasu czy również odpowiedniego budżetu na rozwój kompetencji i wiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 12:13
StoryEditor
Biedronka wprowadza nowe zasady parkowania przy sklepach. System kamer naliczy nawet 3,5 tys. zł kary
Nowy system kamer na parkingach Biedronki. Nawet 3,5 tys. zł kary za parkowanie (fot. Shutterstock)

Biedronka testuje nowoczesny system kontroli parkowania oparty na kamerach, który ma usprawnić korzystanie z parkingów przy sklepach sieci. Zmiana budzi jednak emocje, bo wraz z automatyzacją pojawiły się również wysokie kary dla kierowców.

Biedronka rozpoczęła testy automatycznego systemu nadzoru parkowania pod swoim sklepem przy ul. Bacciarellego we Wrocławiu. Rozwiązanie opiera się na kamerach rejestrujących num...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 12:01