01.06.2020 / 13:18
StoryEditor

Gerard Gallet, szef Auchan Polska: Bezpieczeństwo i niskie ceny będą najważniejsze dla konsumentów [WYWIAD]

Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska (Auchan Retail Polska)
Sieć Auchan miała już  do czynienia z trudnymi, wymagającymi momentami – spowolnienia gospodarcze, integracja z siecią Real. Naszym działaniem udowodniliśmy, że jesteśmy zdolni rozwiązywać problemy – dostosowywać ofertę i poziom cen do ciężkich czasów - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Panie Prezesie, obecny koronakryzys, to największe wyzwanie z jakim przyszło się mierzyć branży handlowej (i całej gospodarce) w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat. Wszystkich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 12:50
StoryEditor
To ostatnie duże miasto, w jakim nie było Maxi Zoo. Sieć mocno zwiększa zasięg
Sieć Maxi Zoo ma już sklepy we wszystkich dużych miastach w Polsce (fot. materiały prasowe)

Sieć specjalistycznych sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo otworzyła kolejny sklep w Polsce. Tym samym zrealizowała kolejny cel w swojej strategii. Choć jak przyznał dyrektor ds. ekspansji i rozwoju w Maxi Zoo Polska, jego osiągnięcie zajęło sieci trochę czasu.

15 października 2025 r. sieć Maxi Zoo otworzyła sklep w Galerii Pomorskiej, tym samym zadebiutowała w Bydgoszczy. Komentując to otwarcie Grzegorz Kaprzyk, dyrektor ds. eksp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Rekompensaty dla klientów Empik po interwencji UOKiK. Co należy się konsumentom?
Empik po interwencji UOKiK. Rekompensaty dla klientów za anulowane i opóźnione zamówienia (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie wyjaśniające dotyczące praktyk sklepu internetowego Empik.com. Analiza wykazała przypadki anulowania oraz opóźniania zamówień względem deklarowanych terminów.

Empik.com to platforma e-commerce oferująca produkty własne oraz towary sprzedawców zewnętrznych. Do UOKiK zaczęły napływać sygnały o nieprawidłowościach w realizacji zamówień –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. październik 2025 19:29