10.05.2021 / 12:11
StoryEditor

Hipermarkety Auchan jak marketplace’y. Trwa transformacja modelu biznesowego grupy. Sieć stawia na mocny rozwój sprzedaży cyfrowej [WYWIAD]

- Sprzedaży e-commerce rozwija się dynamicznie, choć jej udział w całej strukturze przychodów Auchannw Polsce nie jest jeszcze znaczący. Sklepy fizyczne nadal mają wysoką sprzedaż, a w okresie pandemii hipermarkety, które doskonale zdały ten trudny egzamin, udowodniły jak ważna ciągle jest ich rola – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Jak wyglądają aktualne założenia strategii rozwoju Auchan w Polsce?

Strategiczne kierunki działań i rozwoju, przyjęte w ramach globalnego projektu pod nazwą Auchan 2022 zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 19:17