03.04.2018 / 12:33
StoryEditor

Intencją ustawy o zakazie handlu było ograniczenie sprzedaży w sklepach wielkopowierzchniowych?

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Janusz Śniadek, poseł Prawa i Sprawiedliwości, przyznał podczas konferencji prasowej, że intencją towarzyszącą wprowadzeniu ustawy regulującej niedzielny handel było ograniczenie sprzedaży w sklepach wielkopowierzchniowych. Już po konferencji, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, poseł sugerował, że jego słowa zostały źle zrozumiane.

- Intencją było ograniczenie handlu, a tak naprawdę główny zapis, czy sformułowanie wynikające z tej ustawy, mówi o zakazie powierzania pracy w handlu i czynności związanych z h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.11.2023 / 18:54
StoryEditor
Biedronka ma plan B! Jego założenia są ambitne, a dostawcy powinni się mu dokładnie przyjrzeć. Luis Araujo zdradza szczegóły
B jak Biedronka. Ta litera będzie sygnować szeroko zakrojone działania portugalskiej sieci dyskontów na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce. Poinformował o nich sam Luis Araujo - dyrektor generalny sieci Biedronka podczas specjalnej konferencji Energia życia - Energy for life. Ale to nie jedyne działania, jakie firma chce realizować, aby chronić środowisko naturalne i iść dalej drogą zrównoważonego rozwoju, zwracając na tej drodze uwagę także na ludzi.

Biedronka to gigant na polskim rynku handlowym. Świadczy o tym nie tylko liczba sklepów, obroty, odprowadzane podatki, czy liczba zatrudnionych pracowników. O potędze firmy, nad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.12.2023 / 11:20
StoryEditor
Coraz mniej Polaków obchodzi mikołajki, ale na prezentach nie oszczędzamy
86 proc. Polaków obchodzi mikołajki, choć jeszcze trzy lata temu świętowanie tego zwyczaju deklarowało 97,6 proc. ankietowanych (fot. krakenimages/Unsplash)
86 proc. Polaków obchodzi mikołajki, choć jeszcze trzy lata temu świętowanie tego zwyczaju deklarowało 97,6 proc. ankietowanych – wynika z badania przeprowadzonego wśród użytkowników Mojej Gazetki.

Dla części badanych mikołajki to święto wyłącznie dla dzieci — 24,6 proc. z nich kupuje prezenty wyłącznie swoim pociechom, a dorośli nie wymieniają się upominkami....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 08:59