13.03.2018 / 13:47
StoryEditor

Jacek Dziembaj, wiceprezes Shell: Transformacja cyfrowa zmienia oblicze handlu

Jacek Dziembaj, wiceprezes ds. sieci detalicznej Shell Europa i Afryka Południowa. (Shell Polska)
W krajach Europy Zachodniej właściciele Jaguarów i Land Roverów mają w swoim komputerze pokładowym aplikację Shell, która umożliwia kierowcy płatność bezgotówkową bez wychodzenia z samochodu. Tego typu rozwiązania natychmiast zyskują uznanie naszych klientów i staramy się wprowadzać je wszędzie, gdzie to możliwe - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jacek Dziembaj, wiceprezes ds. sieci detalicznej Shell Europa i Afryka Południowa.

Jak na biznes paliwowy wpłynie wg pana szeroko pojęta transformacja cyfrowa?

Cyfryzacja zmienia oblicze handlu już od dawna, otwierając niekiedy zupełnie nowe możliwości biznes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 07:49
StoryEditor
Skrócony czas pracy w firmach! Sieci handlowe, firmy spożywcze i kosmetyczne mogą dostać nawet milion złotych na testy projektu
Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, minister rodziny, pracy i polityki społecznej w rządzie Donalda Tuska (MRPiPS)

Sieci handlowe, firmy spożywcze i kosmetyczne będą miały już wkrótce okazję przetestować u siebie skrócony czas pracy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej opublikowało właśnie regulamin naboru do pilotażu, w ramach którego można dostać dofinansowanie sięgające nawet milion złotych. Nabór wniosków do programu rozpocznie się 14 sierpnia i potrwa do 15 września 2025 roku.

Przypomnijmy, że 28 kwietnia 2025 roku resort rodziny, pracy i polityki społecznej ogłosił rozpoczęcie przygotowań do uruchomienia pilotażu skrócenia czasu pracy, teraz ministe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 15:29
StoryEditor
Sklepy małoformatowe w maju znowu straciły sprzedaż, a liczba transakcji spadła aż dwucyfrowo. Zawinił czynnik, na który nikt nie ma wpływu [RAPORT]

Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR, w maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 2,7 proc. niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła aż o 12 proc. w porównaniu z majem 2024 r.

Jak wyjaśniają eksperci Polskiej Izby Handlu i CMR, tegoroczny maj był chłodny i deszczowy, co wyraźnie odbiło się na wynikach sprzedaży sklepów, szczególnie tych mniejszych, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 01:51