08.11.2023 / 13:15
StoryEditorKarolina Tarnawska, Pepco: E-commerce nie do końca przystaje do naszej strategii, ale od cyfryzacji nie uciekniemy
Rozważamy wprowadzenie modelu click & collect - mówi Karolina Tarnawska, global indirect procurement director Pepco (fot. Wiadomości Handlowe/Łukasz Rawa)
Dlaczego Pepco ostrożnie podchodzi do rozpoczęcia sprzedaży w internecie? W którą stronę będzie ewoluował asortyment sieci? Jaki próg jeśli chodzi o liczbę placówek jest tym, w który Pepco celuje obecnie? Wreszcie, dlaczego sieć odżegnuje się od nazywania jej placówek dyskontami? Odpowiedzi na te pytania w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl udzieliła Karolina Tarnawską, global indirect procurement director Pepco, czyli osoba odpowiedzialną za zakupy wyposażenia, usług, IT i transportu w największej sieci sklepów przemysłowych w Polsce i regionie.
Uwaga! Poniżej znajdziecie fragment naszego wywiadu z Karoliną Tarnawską. Kolejne fragmenty opublikujemy już niebawem. Subskrybenci portalu wiadomoscihandlowe.pl mogą zapoznać s...