20.07.2022 / 12:21
StoryEditor

Magdalena Klimczak, general manager Andros Polska: Cały przemysł się wykrwawia

Magdalena Klimczak pełni funkcję general managera Andros Polska od kwietnia 2021 r. (fot. materiały prasowe)
Dopóki sytuacja związana z zakupem komponentów niezbędnych do produkcji się nie ustabilizuje, nie będziemy mogli wrócić do ustalania warunków współpracy z sieciami handlowymi w modelu rocznym – stwierdza w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Magdalena Klimczak. Szefowa firmy Andros w Polsce mówi także o skali podwyżek cen w kategorii soków oraz przetworów owocowych, które już nastąpiły i których należy się jeszcze spodziewać, a także fali upadłości, jaka jej zdaniem nastąpi w przemyśle spożywczym w związku z obecną sytuacją panującą na rynku. 

We współpracy na linii producenci-sieci handlowe największą kością niezgody były ostatnio ceny, a dokładniej podwyżki, których producenci się domagali, a sieci nie do końca je a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 13:40
StoryEditor
Biedronka od pięciu lat zwiększa udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie. Ile zdobyła w tym roku?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

- Biedronka poradziła sobie bardzo dobrze. Przez pięć lat zwiększamy udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie i nadal rośniemy. Myślę, że jest to naprawdę wspaniały i godny uwagi wynik osiągnięty przez nasze zespoły w Polsce – pochwaliła się Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Biedronka od pięciu lat szybko zwiększa udziały rynkowe – średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie – powiedziała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins. – W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 11:44
StoryEditor
Coca-Cola chwali się ograniczaniem emisji CO2. Jakie rezultaty udało się osiągnąć?
Napoje w sieci sklepów Carrefour (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisję dwutlenku węgla w całym łańcuchu o 37 proc. Cała grupa ma być neutralna klimatycznie do 2040 roku.

– Zmniejszenie śladu węglowego o 37 proc. w całym łańcuchu wartości w ciągu siedmiu lat to efekt wspólnych działań całego naszego zespołu, naszych partnerów i dostawców. Sam cel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 10:12