16.08.2017 / 12:19
StoryEditor

Maspex po aferze z Tigerem nie zwolni swoich pracowników

Powyżej: kontrowersyjna grafika opublikowana na profilu marki Tiger w serwisie Instagram ()
Po publikacji na Instagramie kontrowersyjnej reklamy napoju energetycznego Tiger dwóch pracowników agencji reklamowej J. Walter Thompson Group Poland straciło pracę. W Grupie Maspex wypowiedzenia nie dostał nikt – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Jak przypomina „Rzeczpospolita”, choć grafika została zamieszczona na Instagramie w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, długo nie została szerzej zauważona. Zdaniem części...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 18:08
StoryEditor
Gubor w odwrocie. Niemiecki koncern z rynku słodyczy, przejęty przez Grupę Colian, zamyka zakład
Producent słodyczy z grupy Colian zamyka zakład (Shutterstock)

Producent słodyczy Gubor zakończy produkcję w zakładzie w Cadolzburgu w kwietniu 2026 roku. Firma reaguje w ten sposób na spadek popytu i rosnące koszty. Funkcje administracyjne pozostaną w tej lokalizacji.

Niemiecki producent słodyczy Gubor Schokoladen poinformował o zamiarze wstrzymania produkcji w zakładzie w Cadolzburgu z końcem kwietnia 2026 roku. Jak podkreśla grupa, decy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 19:11
StoryEditor
Nowa strategia Żabki! Sieć celuje nawet w 27 tys. sklepów i zapowiada wypłatę dywidendy
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska (Żabka Polska)

Grupa Żabka, największa sieć convenience w Europie, opublikowała aktualizację swojej strategii, która zapowiada radykalne przyspieszenie rozwoju organicznego oraz zmianę polityki alokacji kapitału, wprowadzając regularne wypłaty dywidendy. Szybki wzrost wsparty silną marżowością oraz atrakcyjnością modelu biznesowego przekłada się na ponadprzeciętną generację gotówki, co umożliwia jednocześnie redukcję zadłużenia i dzielenie się zyskiem z akcjonariuszami.

Żabka widzi potencjał na 27 tys. sklepów w Polsce i Rumunii

Żabka znacząco podnosi cele dotyczące rozwoju sieci, koncentrując się na ekspansji organicznej w Polsce i Rumunii...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 22:53