22.04.2020 / 23:08
StoryEditorMichał Sacha, Carrefour: E-grocery przestanie być wielkomiejski, a będzie dla wszystkich
Michał Sacha, Carrefour Polska (materiały prasowe)
E-grocery będzie szybko rosło. Wzrost będzie zależeć od tego, jak szybko usprawnimy systemy logistyczne, bo tu leży podstawa. Wydaje mi się, że do końca roku rynek e-grocery może osiągnąć między 3 a 5 proc. wartości rynku sprzedaży detalicznej żywności w Polsce – mówił Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT i E-Commerce, członek zarządu Carrefour Polska podczas debaty „e-Gospodarka i bezprecedensowy kryzys. Co dalej ? Jakie wyzwania? Jakie zmiany?”, której współorganizatorami byli Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Teamster Advisory Group.
Carrefour wdraża strategię omnikanałową od 2017 roku. – Od początku kryzysu, który pojawił się parę tygodni temu, zauważyliśmy zwiększenie popytu w e-commerce, ale też potrzebę ...