16.10.2019 / 11:07
StoryEditor

Michał Sadecki, PGS: Niech PIS zacznie egzekwować wprowadzone przez siebie prawo

Michał Sadecki, prezes PGS (Fot.materiały prasowe)
Liczę, że rząd Prawa i Sprawiedliwości zweryfikuje swoje pomysły, a te, które zostały wdrożone zaczną być w pełni egzekwowane. Mam tu na myśli m.in. obchodzenie zakazu handlu w niedziele przez część zagranicznych sieci, których placówki udają urzędy pocztowe - mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (PGS), komentując wyniki wyborów parlamentarnych dla portalu wiadomoscihandlowe.pl. 

Zdaniem Sadeckiego warto podkreślić wysoką, 60-cio procentową frekwencję podczas niedzielnych wyborów parlamentarnych. - To najwyższa frekwencja w historii wolnych wyborów, co j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2025 / 08:11
StoryEditor
Mr. DIY z przytupem wchodzi do Warszawy. Malezyjska sieć otwiera trzy sklepy w stolicy
Sieć Mr. DIY szykuje się do otwarcia trzech sklepów w Warszawie (fot. materiały prasowe)

Mr. DIY powoli, ale konsekwentnie buduje sieć sprzedaży w Polsce. Po otwarciu kilku placówek na południu kraju ciężar ekspansji sieci przeniósł się na centrum kraju. Aktualnie Mr. DIY szykuje się do otwarcia aż trzech placówek w Warszawie. Wiemy, w których galeriach handlowych się one pojawią.

Malezyjska sieć Mr. DIY oferuje szeroki asortyment artykułów do domu, majsterkowania czy dekoracji, ale też produkty dla zwierząt, artykuły papiernicze czy zabawki.

Od kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 21:06
StoryEditor
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Dino Polska podpisała umowę, która ma fundamentalne znaczenie dla jej przyszłego rozwoju i utrzymania wysokiego tempa ekspansji sieci supermarketów w kolejnych latach. Ta strategiczna decyzja, podjęta przez zarząd Dino Polska, gwarantuje kontynuację sprawdzonego modelu rozwojowego firmy.

Aneks do umowy podpisany 23 czerwca br. przez Dino Polska z firmą Krot Invest (specjalizującą się w generalnym wykonawstwie), wydłuża termin obowiązywania pierwotnej umowy ramow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 03:04