02.10.2023 / 14:44
StoryEditor

Nie ma uniwersalnej recepty na cyfrową transformację

Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju w firmie Soneta, która jest producentem oprogramowania ERP enova365 (fot. mat. pras.)
Transformacja wymaga od firmy strategicznego podejścia, zaangażowania pracowników i klientów, wykorzystania odpowiednich technologii i ciągłego doskonalenia. Nie ma jednej uniwersalnej recepty na to, jak się do tego zabrać, ale można wyróżnić kilka kluczowych czynników, które mogą pomóc w tym zadaniu – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju w firmie Soneta, która jest producentem oprogramowania ERP enova365.

W jakim celu firmy z branży FMCG wdrażają rozwiązania cyfrowe?

Cyfryzacja ma na celu przede wszystkim ułatwienie dostępu do informacji, usług i zasobów oraz poprawę jakości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 09:37
StoryEditor
Nils Swolkień, CEO Castorama Polska: Obciążenia regulacyjne i podatkowe powinny zostać zmniejszone!
Nils Swolkień, CEO Castorama Polska (fot. mat. prasowe)

"Sektor handlowy w Europie stoi przed wieloma wyzwaniami, ale również ogromnymi możliwościami. Aby zwiększyć konkurencyjność, firmy muszą przyjąć innowacyjne strategie, które pozwolą im wyróżnić się na rynku i sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów" - uważa Nils Swolkień, dyrektor generalny Castorama Polska.

Szef Castorama Polska w komentarzu opublikowanym w raporcie "Handel w Unii Europejskiej" podkreśla, że aby zwiększać konkurencyjność sektora handlowego w Europie, kluczowe jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 09:39
StoryEditor
Carrefour rezygnuje z otwarcia supermarketu. Inwestor szuka sieci, która go zastąpi
Logo Carrefour (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Nowe centrum handlowe przy ul. Kruszyńskiej we Włocławku miało być jednym z ważniejszych projektów komercyjnych w regionie. Budowa jest już na zaawansowanym etapie, a na elewacjach pojawiły się logotypy pierwszych najemców. Tymczasem z planowanej inwestycji wycofał się jeden z kluczowych graczy – Carrefour. Czy to zagrozi przyszłości całego projektu?

Jak ustalił lokalny serwis ddwloclawek.pl, sieć Carrefour odstąpiła od umowy dzierżawy powierzchni w budowanym centrum przy ul. Kruszyńskiej. Informację potwierdził przedst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 04:44