09.08.2024 / 13:06
StoryEditor

Olga Sprycha, Levann: Kategoria zdrowej żywności ma szanse na spektakularny rozwój [WIDEO]

Olga Sprycha, head of sales, Levann (fot Wiadomości Handlowe)

Wierzę w spektakularny rozwój kategorii zdrowej żywności w Polsce i widzę na to duże szanse – mówi Olga Sprycha, head of sales w firmie Levann. Szefowa działu sprzedaży w spółce, której właścicielką jest Anna Lewandowska, podczas kongresu Retail Trends 2024 zauważyła, że rozwój tej kategorii w pewnym sensie powstrzymują jednak detaliści.

Na drodze do spektakularnego rozwoju kategorii zdrowej żywności w Polsce stoją braki w edukacji konsumentów. W opinii Olgi Sprychy, head of sales w firmie Levann osoby, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 11:10
StoryEditor
Media Expert nagradzał za oceny. Rzecznik Praw Dziecka złożył skargę na "dyskryminującą" promocję
Media Expert sklep

Czy promocje handlowe mogą prowadzić do nierównego traktowania dzieci? To pytanie wybrzmiało głośno po skardze, jaką Rzeczniczka Praw Dziecka skierowała do Rady Reklamy przeciwko kampanii Media Expert. Sprawa dotyczy akcji "Płacimy za oceny", która – według rzeczniczki – może wywoływać szkodliwe skutki psychologiczne. Na czym polegają zarzuty i jaka jest odpowiedź firmy?

Rzeczniczka Praw Dziecka, Monika Horna-Cieślak, złożyła do Rady Reklamy oficjalną skargę na działania promocyjne sieci handlowej Media Expert. Zastrzeżenia dotyczą kampanii "Pła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 16:38
StoryEditor
W Biedronce idzie nowe. Sieć uruchomiła projekt, który zdobędzie dla niej nowe grupy klientów i przywiąże ich do marki
Kadr ze spotu Biedronki (fot. Jeronimo Martins)

Sieć promuje obecnie swoją nową kampanię BiedroNowe. To projekt, którego celem jest wsparcie komunikacji nowości produktowych, podkreślając ich innowacyjny charakter.

Stosowne komunikaty pojawiły się już na materiałach POS w sklepach, a niedawno wystartowała też kampania telewizyjna. Jaki jest cel kampanii BiedroNowe?

Nowości przede ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 15:42