07.02.2022 / 12:22
StoryEditor

Paweł Nowak, prezes Goodvalley: Zmiany są potrzebne. Europejski Zielony Ład wyznacza dobry kierunek [WYWIAD]

Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley (mat. prasowe)
Chociaż nie jestem zwolennikiem nadmiernych regulacji rynku, a wręcz przeciwnie, to jednak moim zdaniem zmiany wdrażane przez Komisję Europejską w ramach Europejskiego Zielonego Ładu zmierzają w dobrym kierunku. Zasadniczym problemem w obszarze wyzwań klimatycznych jest to, że ludzie – w tym także przedsiębiorcy – często podążają za niesprawdzonymi doniesieniami czy trendami. W tak ważnej sprawie, jaką jest obecnie ochrona środowiska, potrzebne są jasne wytyczne – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Nowak, prezes Goodvalley.

Jak ocenia Pan zmiany wprowadzane w unijnym prawie w związku z Europejskim Zielonym Ładem?

Chociaż nie jestem zwolennikiem nadmiernych regulacji rynku, a wręcz przeciwnie, to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 09:26
StoryEditor
Polacy wolą oszczędzać nerwy zamiast pieniędzy? Coraz mniej osób czeka na promocje wyprawki szkolnej
Dziewczynka w sklepie (fot. FotoAndalucia/Shutterstock)

Co roku na koniec wakacji sklepy przeżywają boom na zakupy artykułów szkolnych. Jednak, jak wskazują eksperci UCE Research i Grupy Offerista, w tym roku będzie on nieco mniejszy niż zazwyczaj. Polacy są w lepszej kondycji finansowej i nie muszą tak bardzo liczyć na promocje.

Z najnowszego branżowego raportu pt. „Idzie szkoła. Polacy na zakupach”, autorstwa UCE RESEARCH i Grupy Offerista wynika, że 8,7% Polaków już w lipcu kupiło wyprawki dla swoich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 10:58
StoryEditor
Prezes Lidla wbija szpilkę Biedronce: Nasze sklepy są bardziej przestronne, klienci nie potykają się o palety
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska (fot. Wydawnictwo Gospodarcze)

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska w wywiadzie dla „Pulsu Biznesu” zwraca uwagę, że rywalizacja cenowa z Biedronką odbija się na wynikach sieci, ale nie jest dla niej bolesna. Stwierdził też, że rynek nie jest gotowy na wprowadzenie systemu kaucyjnego, którego wdrożenie w Lidlu ma kosztować nawet miliard złotych.

Wlaźlak podkreślił, że z danych sieci wynika, iż ceny produktów spadają, chociaż oficjalna inflacja wg. GUS to 3 proc. Zasugerował, że ta rozbieżność może wynikać z tego, że nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 02:47