14.01.2020 / 11:23
StoryEditor

Perpektywy dla eksporterów mięsa nie są różowe

Sebastian Sadowski-Romanov, prezes Itro (fot. Itro)
O szansach i zagrożeniach dla eksportu polskiej wołowiny, wieprzowiny i drobiu - rozmawiamy z Sebastianem Sadowskim-Romanovem, prezesem firmy Itro.

Wirus ptasiej grypy wykryty na przełomie roku w Polsce spowodował wstrzymanie eksportu polskiego drobiu na szereg rynków zagranicznych. Jakie są Pana zdaniem perspektywy branży ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 13:07
StoryEditor
Prawie 90 proc. Polaków za wprowadzeniem systemu kaucyjnego. Coraz chętniej korzystają z opakowań wielorazowego użytku
Butelki plastikowe (fot. Shutterstock)

Z tegorocznego badania Waterdrop wynika, że aż 88,3 proc. Polaków uważa, że wprowadzenie systemu kaucyjnego to odpowiedni krok. Podobny odsetek stara się korzystać z wielorazowych opakowań.

Austriacka marka Waterdrop przeprowadziła badanie, w którym zapytała Polaków o opinie na temat tych zmian. Aż 88,3 proc. badanych jest za wprowadzeniem systemu kaucyjnego lub zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2024 / 08:19
StoryEditor
Pepco pokazało wyniki i zdradziło priorytety na rok 2025. Andy Bond: "Jest jeszcze wiele do zrobienia"
Na zdj. Pepco w Bratysławie (fot. Stefan_Sutka/Shutterstock)

Pepco poinformowało, że jego priorytetami na cały rok obrotowy 2025 będą: "dalsza poprawa wyników w zakresie sprzedaży porównywalnej, wzmocnienie pozycji lidera cenowego i atrakcyjności dla klientów naszego podstawowego asortymentu, a także poprawa możliwości naszego łańcucha dostaw". Operator dyskontowej sieci non-food zapewnia, że firma osiąga postępy w odbudowie rentowności w swojej podstawowej działalności Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej i realizowaniu inwestycji w zdyscyplinowany sposób. Pepco wierzy, że działania te "doprowadzą do wzmocnienia bilansu i pomogą zwiększyć wartość dla akcjonariuszy w perspektywie długoterminowej".

W czwartek rano Grupa Pepco ujawniła wybrane wyniki operacyjne, jeszcze przed końcem czwartego kwartału roku obrotowego 2024 (kończącego się dla firmy 30 września). Jak podano, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 15:14