26.10.2016 / 09:58
StoryEditor

Piotr Rogowski, Lidl Polska: Stawiamy na marki własne

Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept działu drogeryjnego w sklepach Lidl Polska - 1
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept działu drogeryjnego w sklepach Lidl Polska - 2
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept działu drogeryjnego w sklepach Lidl Polska - 3
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu firmy Lidl Polska w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl zapowiada rozwój marek własnych we wszystkich kategoriach, również kosmetycznych.

Kosmetyki stanowią niewielką część oferty Lidla. Czy to się zmieni?

Myślę, że producenci mogą optymistycznie patrzeć w przyszłość, ponieważ ten asortyment ciągle się u nas ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2024 / 13:56
StoryEditor
Ewa Szmidt, Empik: Jesteśmy freakami, jeżeli chodzi o satysfakcję klienta
Ewa Szmidt, prezes Empiku (fot. Empik)
- Empik to 75-letni start-up. Jesteśmy jedną z najbardziej zaufanych marek retailowych w Polsce. To zobowiązuje nas do oferowania metod płatności wygodnych i bezpiecznych – mówi Ewa Szmidt, prezeska i większościowy udziałowiec Grupy Empik.

Szmidt zwraca uwagę, że Empik w ostatnich latach wprowadził wiele innowacji, w tym mobilnego kasjera oraz kasy samoobsługowe w swoich placówkach. W niektórych salonach nawet 80 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 16:57
StoryEditor
Biedronka przeznaczyła na reklamę telewizyjną w maju ponad 60 mln zł, ale Lidl wydał dużo więcej
Kadr ze spotu Biedronki (fot. Jeronimo Martins)
Procter & Gamble, Lidl Polska, Henkel/Schwarzkopf, Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, Jeronimo Martins i Loreal to firmy z branży handlowej i FMCG, które wydały najwięcej na reklamę telewizyjną w maju 2024 roku. Wydatki producentów i detalistów nie prześcignęły jeszcze największego reklamodawcy z branży farmaceutycznej, ale niewiele im brakuje.

Aflofarm, największy z reklamodawców telewizyjnych w maju 2024 roku wydał na spoty 133,2 mln zł według danych cennikowych. Z raportu Nielsen Media wynika, że zaledwie 1,7 mln mn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. czerwiec 2024 21:24