23.07.2018 / 10:57
StoryEditor

Prezes Detalu Polskiego: W handlu tradycyjnym rosną obroty w niedziele

(fot. mat. pras.)
Nasza sieć skupia przede wszystkim nieduże niezależne sklepy detaliczne. Początkowo wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę niosło dla małego handlu zarówno nadzieję, jak i pewien niepokój, zawsze związany z rewolucyjnymi zmianami na rynku. Dziś, z perspektywy czasu oceniamy sytuację pozytywnie, szczególnie w przypadku małych punktów detalicznych, które w przewadze stanowią biznes rodzinny – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Wilk, prezes Detalu Polskiego.

Z obserwacji eksperta wynika, że w handlu tradycyjnym rosną obroty w niedziele. - Także w te, które nie są objęte ustawowym zakazem handlu, bo konsumenci wykształcają w sobie po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2025 / 13:55
StoryEditor
Ukraińska Mimosa zadebiutowała w Polsce. Pierwsza placówka już działa w Warszawie

W centrum Warszawy uruchomiona została pierwsza w Polsce restauracja Mimosa Brooklyn Pizza. To projekt, za którym stoi ukraińska Mimosa Group, która w swoim portfolio ma szereg gastronomicznych konceptów rozwijanych na rodzimym rynku i nie tylko.

Historia ukraińskiej Mimosy sięga 2017 r., kiedy restauratorzy Ihor Suchomlyn i Walerij Halperin założyli tę firmę w Kijowie. Obecnie lokale Mimosa Brooklyn Pizza znaleźć można...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2025 / 14:16
StoryEditor
Lider dyskontów niespożywczych na polskim rynku nie radzi sobie najlepiej. Za wyniki mogą odpowiadać "czynniki polityczne"
Logo sieci sklepów Pepco (fot. Shutterstock)

Pepco Group uznaje Polskę za jeden z najważniejszych rynków, jednak wyniki finansowe z pierwszej połowy roku obrotowego 2025 pokazują, że krajowa działalność znajduje się w trudnym momencie. Sprzedaż w ujęciu porównywalnym spadła, a zarząd Grupy nie ukrywa, że potrzebne są konkretne działania naprawcze. Co stoi za osłabieniem pozycji Pepco w Polsce?

W pierwszej połowie roku obrotowego 2025 (od października 2024 do marca 2025) Pepco w Polsce zanotowało spadek sprzedaży w ujęciu porównywalnym (LFL) o 3,1 proc., co oznacza pog...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. czerwiec 2025 11:59