27.09.2019 / 10:41
StoryEditor

Prezes Wosany: Plastik to najlepsze opakowanie, jakie przydarzyło się ludzkości!

Andrzej Odzioba, prezes firmy Wosana, podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
O zaletach plastikowych opakowań, zwłaszcza butelek typu PET, przekonywał podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019 Andrzej Odzioba, prezes firmy Wosana. Stwierdził m.in., że tego rodzaju opakowania są "nie są problemem w Polsce".

- Mówię to z pełną odpowiedzialnością: opakowanie PET jest najlepszym opakowaniem, jakie funkcjonuje na rynku! Musimy to sobie uświadomić, musimy edukować społeczeństwo - powied...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 11:25
StoryEditor

Żabka ma ogródek dla dzieci. Nietypowe rozwiązanie przy sklepie sieci convenience

<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>

Ogródek przy sklepie Żabki

fot. Materiały Własne
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>

Ogródek przy sklepie Żabki

fot. Materiały Własne
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>

Ogródek przy sklepie Żabki

fot. Materiały Własne
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>

Ogródek przy sklepie Żabki

fot. Materiały Własne
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>
<p>Ogródek przy sklepie Żabki</p>
Franczyzobiorca sklepu Żabki na jednym z warszawskich osiedli (ul. Chełmżyńska 198 B, Rembertów), postanowił w nietypowy sposób rozszerzyć ofertę swojego sklepu i stworzył... ogródek ze stolikami i rozmaitymi instalacjami. Projekt ma przeznaczenie rekreacyjne, a dedykowany jest głównie dzieciom. Aby skorzystać z atrakcji, należy poprosić pracownika sklepu o otwarcie bramki i wpuszczenie na teren ogródka. Zobacz zdjęcia.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.09.2023 / 13:00
StoryEditor

Część owoców i warzyw znika z półek sklepowych Lidla. Niemiecki dyskont stawia na produkty lokalne

Owoce i warzywa w sklepie Lidl (mat. prasowe Lidl)
W Lidlu nie można już kupić owoców i warzyw, które transportuje się drogą lotniczą. Powodem tej decyzji jest troska o środowisko. Czy w tej sytuacji z półek sklepowych zaczną znikać egzotyczne owoce?

– Niezmiennie dążymy do tego, aby zapewniać dostępność produktów w sklepach Lidl Polska. Dążymy też do tego, aby kształtowane przez nas ceny były bardzo atrakcyjne w st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 13:26