23.10.2023 / 16:42
StoryEditor

Producenci przespali ostatnie 25-30 lat, oddając pole sieciom handlowym. Co teraz?

Michał Sadecki, właściciel MSL Consulting uważa, że producenci wydatnie przyczynili się do zbudowania potęgi dyskontów i marek własnych (fot. materiały prasowe)
Siła dyskontów oraz popularność marek własnych nie wynikają wyłącznie z dwucyfrowej inflacji i tego, że klienci są tacy smart – mówi Michał Sadecki, który przez wiele lat zarządzał Polską Grupą Supermarketów, a obecnie prowadzi firmę MSL Consulting. W jego opinii dyskonty i marki własne "wyhodowali” w dużej mierze sami producenci, którzy poniewczasie tego żałują.

Wojna promocyjno-cenowa rozpętana przez wiodące sieci handlowe (głównie dyskontowe) oraz rosnąca konkurencja ze strony marek własnych, stanowią duże wyzwanie dla producentów z b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 11:13
StoryEditor
Poczta Polska zakończyła proces redukcji zatrudnienia i przeznacza 200 mln zł na premie roczne dla pracowników
Poczta Polska kończy program redukcji zatrudnienia i daje premie pracownikom (mat. prasowe)

Decyzją zarządu Poczty Polskiej, w drugiej połowie roku, pracownikom spółki zostaną wypłacone premie roczne o łącznej wartości 200 mln zł. W przeliczeniu na ok. 45 tys. pracowników daje to średnio 4800 zł brutto na osobę. Jednocześnie zatrudnienie zmniejszyło się już o prawie 6,3 tys. osób.

W 2025 r. premia roczna, tzw. łącznościówka obejmie okres od stycznia do 30 września br. Uprawnieni do jej otrzymania będą pracownicy dotychczas objęci Zakładowym Układem Zbioro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Inwestycje w nieruchomości komercyjne nabierają rozpędu. W jakim sektorze zostanie ulokowanych najwięcej pieniędzy?
Wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne przekroczyła w Polsce w 2024 r. 5 mld euro (fot. Shutterstock)

Wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce przekroczyła w 2024 r. 5 mld euro. To kwota niewiele niższa niż we wszystkich pozostałych krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej razem wziętych – wynika z raportu CBRE "Poland Real Estate Market Outlook 2025". Jak wyglądają plany inwestorów na ten rok?

Po dwóch-trzech latach mniejszej aktywności, rynek inwestycji w nieruchomości komercyjne wchodzi w fazę ożywienia. Widać je już było w 2024 r., w którym wartość inwestycji tego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 18:44