21.07.2017 / 08:50
StoryEditor

Purella Food chce zostać liderem kategorii superfoods

Artur Gajewski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Purella Food (fot. materiały prasowe)
- Jesteśmy przekonani, że nasze dzisiejsze decyzje i zainwestowane pieniądze przyniosą wkrótce wymierne korzyści, a Purella Food stanie się jednym z głównych graczy na rynku zdrowej żywności w kategorii grab and go oraz superfoods - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Artur Gajewski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Purella Food.

Można łatwo zauważyć, że w sklepach convenience i kioskach wybór zdrowszych napojów szybko rośnie – czy to oznacza, że popyt jest duży? Jak należy oceniać potencjał tego rynku?...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 13:40
StoryEditor
Chiński gigant otwiera pierwszy sklep w Polsce! Oto co będzie sprzedawać

Miniso, sieć sklepów z artykułami lifestyle‘owymi, lada moment zadebiutuje - co ciekawe, już po raz drugi - na polskim rynku. Pierwszy sklep marki, specjalizujący się w zabawkach kolekcjonerskich, zostanie otwarty 1 sierpnia w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Pierwszy sklep Miniso będzie mieć 70 mkw. powierzchni, a ulokowany został na parterze Złotych Tarasów. To już druga próba rozwoju sieci MiniSo w Polsce. Wcześniej marka zad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 10:12
StoryEditor
Poznaliśmy wyczekiwane dane o inflacji! Czy wreszcie jest "dwójka" z przodu?
GUS podał najnowsze dane o inflacji (fot. Shutterstock)

Liczni ekonomiści obstawiali, że lipcowa inflacja konsumencka w Polsce spadnie poniżej 3 proc., po tym jak przez rok utrzymywała się w przedziale między 4,0 a 5,0 proc. Jednak nic z tego - dane podane w czwartek przez Główny Urząd Statystyczny przyniosły rozczarowanie.

Według szybkiego szacunku GUS, ceny towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu 2025 r. wzrosły o 3,1 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku. Z kolei w stosunku d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:39