24.05.2016 / 11:36
StoryEditor

Robert Noceń, Carrefour Polska: Hipermarkety nie umarły. Mają się dobrze

Robert Noceń, sekretarz generalny i członek zarządu Carrefour Polska ()
Odrobiliśmy lekcję dotyczącą właściwego dopasowania oferty do oczekiwań konsumentów oraz zapewnienia naszym hipermarketom konkurencyjności cenowej, zarówno wobec dyskontów, jak i innych sklepów. Oprócz tego, postawiliśmy na innowacje - powiedział Robert Noceń, członek zarządu i sekretarz generalny Carrefour Polska w trakcie rozmowy na Scenie Promocji Innowacji podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016.

Jakie innowacje wprowadza Carrefour w swoich hipermarketach?

Przede wszystkim chcę podkreślić, że hipermarkety nie umarły i mają się dobrze. Przez ostatnie dwa lata dokonaliśmy s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 12:43
StoryEditor
O ile wzrośnie sprzedaż w sklepach spożywczych w 2024 r.? Jak poradzą sobie dyskonty, super- i hipermarkety oraz format convenience?
Sklep sieci Biedronka w Warszawie
W IV kw. 2023 r. dynamika przychodów w handlu detalicznym była najsłabsza w roku (5 proc. r/r vs 6,2 proc. r/r w III kw. 2023 r.). Według prognoz firmy badawczej Euromonitor w 2024 wartość handlu detalicznego zwiększy się o 3,3 proc., w tym w sklepach stacjonarnych o 2,7 proc., a w e-commerce o 6,8 proc. Czynnikiem korzystnie oddziałującym na wyniki będą niższe r/r ceny producentów, natomiast negatywnie będzie wpływać znaczny wzrost kosztów osobowych oraz silna konkurencja cenowa między sklepami.

Według analityków PKO Bank Polski osłabienie siły nabywczej konsumentów ze względu na wysoką inflację wpłynęło na zmniejszenie sprzedaży detalicznej w 2023 o 2,7 proc. w porówna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:03
StoryEditor
Intermarche i Auchan wchodzą w sojusz. Chcą postawić się wielkim producentom
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)
Trzy francuskie sieci tworzą 10-letni sojusz zakupowy, który ma pomóc w negocjowaniu lepszych stawek z największymi graczami.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Intermarche i Auchan już w grudniu ubiegłego roku informowali, że prowadzą rozmowy w sprawie zawarcia sojuszu zakupowego w kontekście zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 08:12