08.06.2020 / 08:55
StoryEditor

Rośnie popyt na napoje mleczne

(fot. Sebastian Coman Photography/Unsplash)
Kategorie napojów mlecznych i jogurtów pitnych podlegają wahaniom sezonowym. Najlepsza sprzedaż przypada na wiosnę i lato. Warto pamiętać, że konsumenci wkładając do koszyka produkty z tej kategorii, kierują się przede wszystkim ich smakiem, ceną i jakością. Gwarancją tej ostatniej może być znana marka.

Wartość kategorii produktów mlecznych rośnie. Jednym z segmentów, który przyczynił się do pozytywnych wyników w całej kategorii są jogurty pitne. – Z naszych obserwacji wynika, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 17:55
StoryEditor
Klienci sklepów Carrefour znowu mogą zaryzykować i kupić koszyki niespodzianki. Kiedy hit sprzedażowy trafi do sklepów?
Blisko 1400 koszyków niespodzianek trafi 31 stycznia br. do sklepów Carrefour (fot. Carrefour Polska)

Carrefour uruchamia kolejną odsłonę akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 zł każdy.

Carrefour przygotował specjalne szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii produktów przemysłowych. Cena jednego wózka została ustalona na 150 zł, po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 08:50
StoryEditor
Nowy dyrektor wykonawczy Biura Sprzedaży i Marketingu w Warsie. Poprzednio doradzał zarządowi spółki
Mikołaj Pawlak (fot. Wars)

Mikołaj Pawlak rozpoczął w lutym pracę na stanowisku dyrektora wykonawczego Biura Sprzedaży i Marketingu w spółce Wars z Grupy PKP. Wcześniej, od października 2024 r., doradzał zarządowi tej firmy.

Menedżer związany jest z Coffee Unity Forum, a w przeszłości pracował m.in. dla koncernu Shell (w tym w roli szefa Shell Cafe) i PKN Orlen (jako szef gastronomii i QSR). By...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. luty 2025 22:40