02.01.2019 / 15:00
StoryEditor

Sieci handlowe powinny nauczyć się, jak dziękować klientowi! Jak to zrobić?

Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC (materiały prasowe)
Umiejętność mówienia dziękuję w sposób konsekwentny oraz w taki sposób, by konsumenci to docenili, jest chyba jednym z największych wyzwań dla sieci handlowych i innych branż. Danie prezentu nie polega na tym, że skoro klient ma dziś urodziny, to dostanie kupon o wartości 5 zł na zakupy. To sympatyczne, ale nie czyni marki unikalnej w stosunku do innych. A to nie jest to rzecz prosta do zrobienia, szczególnie na skalę masową – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.

W jaki sposób sieci handlowe starają się ściągnąć klienta, utrzymać go, sprawić, by czuł się lepiej? Może podać Pan jakieś przykłady?

Przede wszystkim stawiają na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Carrefour wymyślił jak pomóc klientom w tanich wakacyjnych podróżach
Plecaki wprowadzone do sezonowej oferty Carrefoura mieszczą się w specjalne ”miarki” stosowane przez tanie linie lotnicze do określenia wymiarów bagażu podręcznego (fot. materiały prasowe)

Carrefour chce ściągnąć do swoich sklepów osoby, które szykują się do wakacyjnych wojaży. Oferta sieci poszerzyła się o produkty zainspirowane zaostrzającymi się wymogami dotyczącymi bagażu podręcznego wprowadzanymi przez tanie linie lotnicze.

Tanie linie lotnicze przyciągają podróżnych konkurencyjnymi cenami biletów, ale coś za coś. W zamian każą sobie płacić słone kary (sięgające nawet kilkuset złotych) za to, że ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 17:54
StoryEditor
Wózek sklepowy zasilany AI? Ekspert pokazuje, jak wykorzystać ja w shopper marketingu
Wózek AI Caper Carts Instacart (fot. Yt)

Inteligentne wózki sklepowe to doskonałe narzędzie do prezentowania konsumentom treści marketingowych. Pytanie jednak, czy sieci handlowe w Polsce są w stanie w nie zainwestować.

“Bardzo dużo mówi się o rozwiązaniach AI, które są przydatne w retail. Ale to głównie rozwiązania dla samych sklepów, a nie dla ich dostawców, czyli producentów FMCG. Z wózkiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 00:30