02.01.2019 / 15:00
StoryEditorSieci handlowe powinny nauczyć się, jak dziękować klientowi! Jak to zrobić?
Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC (materiały prasowe)
Umiejętność mówienia dziękuję w sposób konsekwentny oraz w taki sposób, by konsumenci to docenili, jest chyba jednym z największych wyzwań dla sieci handlowych i innych branż. Danie prezentu nie polega na tym, że skoro klient ma dziś urodziny, to dostanie kupon o wartości 5 zł na zakupy. To sympatyczne, ale nie czyni marki unikalnej w stosunku do innych. A to nie jest to rzecz prosta do zrobienia, szczególnie na skalę masową – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.
W jaki sposób sieci handlowe starają się ściągnąć klienta, utrzymać go, sprawić, by czuł się lepiej? Może podać Pan jakieś przykłady?
Przede wszystkim stawiają na ...