26.06.2017 / 14:05
StoryEditor

Sławomir Majman, kancelaria Dentos: Czas na globalną ekspansję polskich słodyczy – wideo

Jeżeli rynek słodyczy ma się rozwijać, to nie ma innego sposobu niż eksport. Rynek krajowy rośnie o ok. 3% rocznie, to jest bardzo mało. Natomiast rynki eksportowe dają szansę wypracowywania zysków, ale też pozyskiwania nowych technologii. Nadszedł czas na globalną ekspansję. Jest w tym rola dla rządu – przekonuje  Sławomir Majman, ekspert ds. inwestycji zagranicznych w kancelarii Dentos.

– Nie mamy się czego wstydzić, polskie słodycze wygrywają konkurencję na wielu rynkach światowych, tyle że przez "rynki światowe" ciągle jeszcze rozumiemy nasze najbliższe otocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 18:30
StoryEditor
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Zmiany klimatu to nie przelewki
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Bonduelle na Europę Centralną (fot. materiały prasowe)

Dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną, w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, przyznaje, że zmiany klimatu spędzają mu sen z powiek i są jednym z największych wyzwań, stojących przed producentami żywności. Krzysztof Chmura mówi też o roli Polski w strategii Grupy, w tym o tym, jakie warzywa Bonduelle pozyskuje z naszego rynku i ile z nich wysyła na eksport.

Jest pan jest dyrektorem Bonduelle na cały region Europy Centralnej. Dodatkowo pracuje pan w firmie, która działa globalnie. Jakie procesy zachodzące na świecie będą miały najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2025 / 17:39
StoryEditor
Carrefour znalazł sposób na efektywność energetyczną. Wystarczy jedno inteligentne urządzenie. Ile energii zaoszczędzi sieć?
Carrefour (fot. Veja/Shutterstock)

Carrefour Polska we współpracy z Enthrust Energy wdrożył testowo w swoim hipermarkecie w warszawskiej Galerii Północnej innowacyjne urządzenie ICO-F, które ma przyczynić się do poprawy jakości energii elektrycznej, powodując jej mniejsze zużycie. Jeśli testy wypadną pozytywnie, rozwiązanie pojawi się też w innych sklepach.

Carrefour podkreśla, że rosnące ceny energii, coraz większe zużycie prądu w obiektach handlowych oraz potrzeba ograniczania wpływu na środowisko sprawiają, że sieci detaliczne a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. sierpień 2025 03:20