13.12.2017 / 08:25
StoryEditor

Tarczyńscy chcą odzyskać pełną kontrolę nad firmą. Ogłoszono wezwanie na sprzedaż akcji

(fot. materiały własne)
Firma EJT Investments należąca do Elżbiety i Jacka Tarczyńskich ogłosiła wezwanie na sprzedaż akcji spółki. Celem jest przejęcie 6 mln udziałów, co uprawniałoby m.in. do ogłoszenia przymusowego wykupu akcji.

Tarczyńscy chcą przejąć 41,82 proc. liczby głosów na walnym zgromadzeniu oraz 52,88 proc. akcji spółki. Oznacza to, że po sukcesie wezwania, EJT będzie właścicielem 100 proc. li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 10:56
StoryEditor
Polakom znudziły się dyskonty? Nadchodzi rewolucja w polskim handlu, czy to jedynie chwilowy problem gigantów?
Dyskonty Willys walczą z Lidlem o pozycję lidera kanału dyskontowego rynku szwedzkiego (fot. Sebastian Rennack)

Rynek handlowy w Polsce przechodzi prawdziwą rewolucję. Dotychczasowi królowie, czyli dyskonty, zaczynają odczuwać silną presję ze strony konkurentów. Na horyzoncie pojawili się nowi gracze, a raczej starzy gracze z nowymi strategiami – sieci convenience i hipermarkety, które coraz mocniej rozpychają się na rynku, zmieniając dynamikę zakupów Polaków.

Dyskonty na zakręcie? Widać symptomy spowolnienia

Analiza danych Proxi.cloud z maja 2025 roku, obejmująca ponad 1,4 mln konsumentów odwiedzających 42,6 tys. placówek 25 sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 16:46
StoryEditor
To musiało się stać! Lody Nutella w Biedronce. Ferrero wprowadza do sprzedaży w sklepach lody kultowej marki
Lody Nutella to nowość w ofercie włoskiego koncernu słodyczowego Ferrero (fot. materiały prasowe)

Nutella doczekała się nowej, lodowej odsłony. Obecny na rynku od ponad 60 lat, znany milionom konsumentów na świecie krem do smarowania z orzechami laskowymi, zyskał teraz postać lodów i trafił do sklepowych zamrażarek, można je znaleźć m.in. w sklepach Biedronki.

Firma Ferrero, podobnie jak wielu innych producentów słodyczy, rozszerza portfolio o produkty im pokrewne, czyli lody. Zaczęła od mrożonych przysmaków inspirowanych smakiem bato...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 10:37