19.07.2021 / 13:44
StoryEditor

Tęczowa Biedronka to kwestia trzech lat - przekonuje Franciszka Sady z Kampanii Przeciw Homofobii [WYWIAD]

Na tęczową Biedronkę nie trzeba będzie długo czekać, uważa Franciszka Sady z Kampanii Przeciw Homofobii (fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl, oryginalne zdjęcie: Shutterstock/Sebastian Gora Photo)
O zaangażowaniu firm z sektora handlowego i spożywczego w inicjatywy wspierające społeczność LGBT+ w Polsce opowiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl Franciszka Sady, koordynatorka programowa w Kampanii Przeciw Homofobii.

W 2018 roku agencja badawcza Nielsen (raport „Tęczowe Złotówki” – red.) zapytała Polaków, które firmy kojarzą im się z promowaniem równouprawnienia i różnorodności. Na pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 05:21