04.07.2017 / 12:23
StoryEditor

Tesco przyznaje: sprzedaż w Polsce nie odzwierciedla założonych celów

(fot. materiały prasowe Tesco)
Sieć Tesco 1 lipca br. wprowadziła 50-złotową (kwota brutto) podwyżkę wynagrodzeń w sklepach i centrach dystrybucji. W komunikacie rozesłanym z tej okazji do związkowców firma przyznaje, że nie spełniła swoich celów w zakresie poziomu sprzedaży.

- Inwestycje w wynagrodzenia zawsze łączą się z wynikami i poziomem sprzedaży, jakie osiągamy. W Polsce mierzyliśmy się z ogromną konkurencją rynkową, a sprzedaż nie odzwiercied...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 14:05
StoryEditor
Te sieci zadebiutowały w Polsce w 2025 roku. Arabskie kosmetyki, odzież z odzysku i Chińczycy, którzy próbują ponownie
Litewska firma MV Group rusza w Polsce z budową sieci sklepów z alkoholem premium pod marką Bottlery (fot. Mv Group)

Choć mijający rok nie przyniósł wielkich debiutów na polskim rynku handlowym, wejście kilku graczy z pewnością zasługuje na uwagę. Który z nich waszym zdaniem był najistotniejszy?

Zaprezentowana kolejność jest przypadkowa, ale postanowiliśmy wybrać najciekawsze naszym zdaniem debiuty na polskim rynku handlowym w 2025 roku. Dla niektórych graczy to kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 08:31
StoryEditor
Te zabawki wylądują w tym roku pod choinką - Carrefour ujawnia hity sprzedaży 2025 roku dla dla najmłodszych
Carrefour (fot. Veja/Shutterstock)

Carrefour Polska, który w tym roku zaoferował w swoich sklepach stacjonarnych ponad 5 tys. różnych propozycji prezentów dla dzieci, zaprezentował właśnie najpopularniejsze zabawki, które Polacy kupili już pod choinkę. Największym zainteresowaniem rodziców i opiekunów cieszą się maskotki Furby, zabawki inspirowane postacią Stitcha oraz niezmiennie klocki Lego. Co ciekawe Polacy coraz chętniej kupują sobie w prezencie klasyczne gry rodzinne.

Badanie dotyczące świątecznych zwyczajów zakupowych Polaków, przeprowadzone w 2024 roku na zlecenie Neinver, pokazuje, że aż 91 proc. ankietowanych planuje swoje zakupy prezen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 18:47