12.12.2017 / 14:51
StoryEditor

To sami handlowcy wydają najwięcej w sklepach na świąteczne zakupy

(materiały prasowe)
Grudzień jest miesiącem wzmożonych wydatków, które są związane głównie z zakupami przedświątecznymi. Niektórzy z nas są bardziej skłonni do nadwyrężania domowego budżetu i zaciągania kredytów, inni skorzystają z wcześniej odłożonych pieniędzy. Wynika tak z badania „Zachowania finansowe przedstawicieli różnych zawodów - w Polsce i w innych krajach Europy", które zostało przeprowadzone przez Kantar TNS S.A. dla KRUK S.A.

– Przedświąteczny czas powinien być dla nas szczególny nie tylko pod kątem panującej atmosfery, ale też zarządzania swoimi finansami osobistymi. Ważne jest, aby w tym czasie nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Znana sieć sklepów z nowym magazynem. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji
Stokrotka otwiera nowy magazyn w Olsztynie. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji (fot. Stokrotka Polska)

Sieć sklepów Stokrotka właśnie otworzyła nowy magazyn w Olsztynie. Ma on poprawić logistykę i zaopatrzenie sklepów w regionie. – Jest to impuls do jeszcze efektywniejszego wzrostu – mówi dyrektor logistyki Stokrotki.

W artykule przeczytasz:

  • Nowy magazyn Stokrotki w Olsztynie ma ponad 3800 mkw
  • Nowoczesne rozwiązania w magazynie Stokrotki w Olsztynie
  • Łukasz Barański: nowy magazyn to imp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 11:24
StoryEditor
Startup pozyskuje rekordowe 11 mln € na cyfryzację przemysłu spożywczego. To rekordowa runda seed w sektorze foodtech

Brainr, europejski startup założony przez ekspertów branży mięsnej, ogłosił pozyskanie rekordowej rundy seed w wysokości 11 milionów euro. To największa tego typu inwestycja na świecie w firmę zajmującą się cyfryzacją produkcji żywności w segmentach takich jak drób, wołowina, wieprzowina czy dania gotowe. Rundzie przewodził fundusz C2 Capital Partners.

Cyfryzacja produkcji żywności – odpowiedź na wyzwania branży

Produkcja żywności wciąż należy do najmniej zdigitalizowanych gałęzi przemysłu. W wielu zakładach dominują pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 00:09