15.05.2023 / 11:12
StoryEditor

Tomasz Walczak, Intermarche: Klienci zwracają uwagę na ceny bardziej niż kiedykolwiek [WYWIAD]

Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché (fot. mat. pras.)
Nieustannie monitorujemy zachowania klientów, sprawdzając co jest dla nich istotnie, i co stanowi dla nich najwyższą wartość. Nie jest zaskoczeniem, że w czasach drożyzny i wysokiej inflacji, która uderza w portfele Polaków, klienci zwracają uwagę na ceny bardziej niż kiedykolwiek – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.

W jaki sposób Intermarché definiuje kwestię budowania wartości dla klienta?

Nieustannie monitorujemy zachowania klientów, sprawdzając co jest dla nich istotnie i co stano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. marzec 2024 22:04