06.03.2020 / 20:30
StoryEditor

Trendy na rynku produktów mięsnych: Ekologia, wygoda i czyste etykiety

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Obecnie na oczekiwania kupujących mięso i wędliny mocno wpływa ekologia. Ten globalny trend jest już wyraźnie widoczny w Polsce. Dlatego coraz więcej firm będzie skłaniać się do wdrażania rozwiązań prośrodowiskowych zarówno w samej produkcji przetwórczej, jak i w opakowaniach czy w logistyce.

Tendencje związane z ekologią nie ominą też oferty asortymentowej. Zresztą już teraz polskie zakłady mięsne coraz śmielej starają się wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. luty 2024 23:00