07.03.2017 / 07:27
StoryEditor

Wiceprezes firmy Tarczyński: Najważniejsze jest dobre zrozumienie konsumenta

Radosław Chmurak, wiceprezes i dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Tarczyński (fot. archiwum)
Największy wpływ na branżę mięsną mają ceny surowca. Należy więc zauważyć, że w końcówce ubiegłego roku zdecydowanie wzrosły ceny wieprzowiny. Ten trend nadal się utrzymuje i raczej szybko się nie zmieni. Największe wyzwanie dla branży leży jednak gdzie indziej – powiedział Radosław Chmurak, wiceprezes i dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Tarczyński w trakcie panelu dyskusyjnego „Przemysł mięsny – czas nowych wyzwań” na Kongresie Mięsnym 2017.

Jeżeli ceny surowca są wysokie, to należy liczyć się z tym, że rentowność firm mięsnych będzie spadać. – Firmy nie mogą jednak uzależniać swojej strategii długoterminowej wyłącz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 19:18
StoryEditor
Lidl uruchamia pierwsze sklepy mobilne. Sieć chce dojechać do nowych klientów

Lidl chce dotrzeć do klientów z małych miejscowości i obszarów wiejskich. Sieć coraz częściej stawia w takich lokalizacjach pełnoprawne placówki handlowe, teraz jednak startuje z nową inicjatywą: sklepami na czterech kołach, które dojadą tam, gdzie mieszkańcy oddaleni są od najbliższych marketów o wiele kilometrów. Projekt właśnie ruszył na Węgrzech, a jeśli się sprawdzi, najpewniej zostanie przeszczepiony do kolejnych krajów.

- Podczas jednej z wizyt w terenie, w drodze między dwoma sklepami, pojawiło się we mnie pytanie: jak moglibyśmy dotrzeć do osób mieszkających w mniejszych miejscowościach, tam,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:19
StoryEditor
Frisco zwiększa liczbę klientów, przychody i średni koszyk. Jednak do strategicznego celu wciąż daleko
Poznaliśmy najnowsze wyniki Frisco (fot. Łukasz Rawa)

W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż Frisco wyniosła 140 mln zł. Oznacza to wzrost o ok. 14,6 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 122 mln zł.

Grupa Eurocash podała, że wzrostowi przychodów Frisco w minionym kwartale towarzyszyło zwiększenie liczby aktywnych klientów e-sklepu o 10 proc. rok do roku. Natomiast średn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 00:55