29.01.2017 / 16:23
StoryEditor

Hipermarkety chcą zarobić na akcjach tematycznych dyskontów

Hipermarket Auchan w Markach pod Warszawą (materiały własne)
Lidl kilka dni temu zakończył akcję promującą produkty kuchni azjatyckiej, analogiczna akcja trwa właśnie w ponad 2700 sklepach sieci Biedronka. Dyskonterzy wydają dziesiątki milionów złotych na promocję swoich kampanii tematycznych w mediach, gazetkach oraz internecie. Sieci hipermarketów sprytnie wykorzystują mocno nagłośnione akcje, aby samemu zwiększyć sprzedaż.

Auchan, czy Carrefour nie muszą wydawać pieniędzy na reklamę w telewizji, czy prasie, wystarczą informacja w gazetkach handlowych. W hipermarketach Carrefour i Auchan, oprócz tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 09:27
StoryEditor
Zmiana trendu na rynku kakao. Rekordowy spadek cen na giełdach. Ale czy miłośnicy czekolady mogą odetchnąć?
Zmiana trendu na rynku kakao. Rekordowy spadek cen na giełdach (fot. Etty Fidele/Unsplash)
29 kwietnia ceny kakao na giełdach spadły o prawie 11 proc. po tym, jak w Afryce Zachodniej zaczęto odnotowywać nieco większe opady deszczu, niż prognozowano. Obawy, że sezon zbiorów zostanie poważnie skrócony, wydają się w tej chwili nieuzasadnione. Czy zatem wyroby z kakao i czekolady przestaną drożeć?

Poprawa sytuacji pogodowej w Afryce Zachodniej może w perspektywie średnioterminowej przynieść korzyści przyszłej produkcji kakao w regionie. Przypomnijmy, że Ghana, Wybrzeże Ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 13:53
StoryEditor
Biedronka startuje z kolejną promocją. Przed majówką oferuje zniżki w określonych godzinach. Wracają też "piwa gratis"
Sklepy Biedronka otwarte dłużej przed majówką (Shutterstock)
"Kwietniowe rabatogodziny" – tak nazwała najnowszą promocję sieć Biedronka. Do końca miesiąca przez 3,5 godziny dziennie od poniedziałku do piątku i w niedzielę handlową przez dwie godziny w dyskontach będzie taniej.

Sklepy Biedronka będą otwarte dłużej przed majówką. Sieć handlowa zapowiedziała, że co najmniej 3 tys. jej placówek będzie czynnych do godz. 23:30 od poniedziałku, 22 kwietnia d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 16:08