14.05.2021 / 12:05
StoryEditor

Przedstawiciele handlowi wreszcie wracają do sklepów

Jeszcze kilka lat temu przedstawiciel handlowy był rozliczany głównie z wyników sprzedaży. Teraz jest inaczej (fot. archiwum WH)
Pilnują standardów merchandisingowych, dbają o dobre relacje z klientami, są ekspertami odpowiedzialnymi za rozwój sprzedaży. Wsparcie przedstawicieli handlowych nigdy nie było dla detalistów tak ważne, jak teraz. Obie strony zdały egzamin ze współpracy w czasach zarazy. Pora wrócić do normalności, czyli do spotkań w sklepach.

Pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła organizację pracy w sklepach nie tylko na linii sprzedawca-klient, ale odbiła się również na sposobie wykonywania swoich obowiązków przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2025 / 11:03
StoryEditor
Kraft Heinz chce się bronić przed wzrostem cen z powodu taryf Trumpa! Rozesłał pisma do dostawców z konkretnym żądaniem
Maxwell House to marka z portfolio Kraft Heinz (fot. PJ McDonnell/Shutterstock)

Amerykański gigant spożywczy Kraft Heinz, właściciel popularnej marki Maxwell House, zwrócił się do swoich dostawców kawy z żądaniem 60-dniowego uprzedzenia w przypadku planowanych podwyżek cen wynikających z nowych ceł wprowadzonych przez prezydenta USA Donalda Trumpa.

Informacje te pochodzą z datowanego na kwiecień dokumentu, do którego dotarła agencja Reuters. W piśmie tym koncern Kraft Heinz zastrzegł, że dostawcy kawy będą mogli podno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2025 / 10:00
StoryEditor
Co klienci kupują w sklepach Dino? Jakie produkty napędzają sprzedaż sieci supermarketów?
Po jakie produkty klienci najczęściej chodzą do sklepów Dino? (fot. Remigiusz Gora/shutterstock)

Struktura sprzedaży sieci Dino Polska pokazuje, po jakie produkty najchętniej sięgają Polacy w pierwszym kwartale 2025 roku. Największy udział w przychodach mają produkty spożywcze, a na drugim miejscu są tzw. towary świeże, których znaczenie dla modelu biznesowego firmy stale rośnie. Jakie jeszcze kategorie generują znaczące przychody i co to mówi o preferencjach klientów?

Z danych za I kwartał 2025 r. wynika, że świeże produkty, do których zalicza się mięso, wędliny oraz drób, stanowiły 42 proc. całkowitych przychodów ze sprzedaży Grupy Dino. To ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2025 16:09