11.07.2023 / 13:01
StoryEditor

Biedronka uruchomi przy 600 sklepach sieć szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Sieć robi zieloną rewolucję i ściąga nowych klientów

Paweł Stolecki, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci Biedronka i Grigoriy Grigoriev, dyrektor generalny Powerdot w Polsce (Biedronka)
Do końca 2024 r. przy 600 sklepach sieci Biedronka pojawią się szybkie ładowarki dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Firma podkreśla, że stacje ładowania będą zlokalizowane zarówno w wielkich aglomeracjach, jak i mniejszych miastach. Tą inwestycją Biedronka może zmienić krajobraz polskiego rynku elektromobilności i w dodatku jeszcze na tym skorzystać.

Każda z 600 stacji ładowania, które staną przy sklepach Biedronka będzie mogła ładować jednocześnie do trzech aut. Tym samym powstanie 1800 punktów ładowania, których operatorem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 11:48
StoryEditor
Żabka łapie gastrofazę i robi rewolucję w handlu! Detalista jest już największą siecią pizzerii w Europie, a przy okazji wysyła hot doga w kosmos! Co jeszcze sprzedaje się w Żabce?
Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska zaprasza klientów na pizzę, fot. Żabka Polska

Hot dog to ulubiona przekąska klientów sklepów Żabka, którzy w 2024 roku kupili ich aż 85 milionów! Popularnością cieszyły się także panini i frytki, a wśród nowości produktowych prym wiodła pizza na wynos w stylu neapolitańskim.

Żabka chcąc uczcić sukces swojego produktu postanowiła wysłać go w kosmos. W przestworza wzniesie go balon stratosferyczny, a relację z tego wyjątkowego wydarzenia będzie można ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 16:51
StoryEditor
Hitpol wprowadza własną aplikację mobilną Mój Hitpol. Program lojalnościowy sieci wchodzi na wyższy poziom
Hitpol zainwestował w aplikację mobilną (fot. mat. prasowe)

Hitpol to kolejna sieć handlowa z własną aplikacją mobilną. Mój Hitpol został właśnie udostępniony klientom. W związku z tym w dotychczasowym programie lojalnościowym sieci, czyli Programie Dobrego Klienta, zaszły zmiany. Jakie?

W aplikacji Mój Hitpol klienci będą mieli dostęp do aktualnej gazetki promocyjnej oraz specjalnych promocji, dostępnych tylko dla użytkowników apki. Będą również mogli zbierać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 13:49