02.09.2013/13:57

10 000 sklepów z portfolio Eurocash objętych wielką loterią

W poniedziałek 2 września wystartowała akcja „Megaloteria – po sąsiedzku”, która obejmuje większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Gama oraz Euro Sklep.

W loterii biorą udział konsumenci, którzy wydali minimum 10 zł, a na ich paragonie znalazły się co najmniej trzy produkty promocyjne z loteryjnego katalogu. Co miesiąc można wygrać 20 samochodów Skoda Citigo. Akcja jest reklamowana w telewizji. – Konsument woli kupować blisko domu, w sklepie, do którego ma zaufanie i jest do niego przywiązany. Lokalnym sklepom często brakuje jednak nowoczesnych narzędzi marketingowych do walki na konkurencyjnym rynku. „Megaloteria – po sąsiedzku” Grupy Eurocash jest więc z jednej strony odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a z drugiej daje właścicielom sklepów efektywne narzędzie do zdobywania przewagi na rynku. To początek długofalowej inwestycji promocyjnej we wspieranie lokalnych sklepów w Polsce – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash. Dodaje, że franczyzobiorcy niemal 10 000 sklepów biorących udział w promocji otrzymają wsparcie akcji również w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę. To największa taka akcja promocyjna w historii polskiego handlu detalicznego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.